2. fejezet - A pincérsrác

439 31 15
                                    

× Délután ×

- Juvia itt van. De Levy-san hol van, Lucy-san?

-Még nem ért ide, bár öt perce azt mondta hogy két perc múlva itt lesz tehát valószínűleg mindjárt megjelenik- mondtam, bár ezzel inkább saját magamat akartam nyugtatni. - Ó, nézd csak ott integet a túloldalt! Gyere, siessünk!- kiáltottam fel és megragattam a kezét majd mentünk is át a zajos úttesten, ahol Levy-chan vidám arcával találtuk szembe magunkat.

- Sziasztok- köszönt Levy-chan és már ölelésre nyújtotta karjait, amit én el is fogadtam és magamhoz húztam a pöttöm leánykát. Juvia félve nézett ránk de mielőtt bármit szólhatott volna már őt is körülöleltük.

-Juvia is üdvözöl- jegyezte meg halkan, amire kicsit kuncogni kezdtem.

- Elég nekünk egy szia is- mondom én is suttogva, majd mikor elengedtük egymást Juvia kérdően fordult felénk majd ezt kérdezte:

- Egyébként hová is...- itt egy kicsit elgondolkodott de végül kimondta- megyünk?

- A plázába. Ott megtanítunk téged rendesen beszélni!- jelentette ki jobb oldalamról az alacsonyabb csajszi.

- Tudjátok már hogy hogyan fogjuk csinálni?- kérdezte a a bal oldalamról a magasabb lány.

- Ööö - kezdtem. - Én még nem igazán... - folytattam is volna de valaki félbeszakított.

- Igen, és el is mondom majd de előtte üljünk be a kávézónkba- mondta Levy utalva a kedvenc kávézónkra.

- És ott mondod el?- kérdezte Juvia. Erre Levy csak bólintott és elindultunk.

Félúton odahajoltam az LB-mhez:

- Egyébként mi is a terved?- kérdezem kíváncsian hátha engem bevisz a kulisszák mögé.

- Majd ott elmondom Lu-chan- állta a sarat és nem mondott semmit sem. Ez után nagyjából csendben telt az út. Ám mikor megérkeztünk gyorsan leültünk és várakozóan néztünk Levyre. Egyébként már tudom miért ez az egyik kedvenc kávézónk.

Itt olyan családias a légkör hogy öröm ide bejönni. Az ittdolgozók is mindig olyan kedvesek.

( kérlek ne kövezzetek meg, annyira tetszett a kávézó filingje hogy muszáj volt ezt beraknom de a szereplőket NE képzeljétek el)

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

( kérlek ne kövezzetek meg, annyira tetszett a kávézó filingje hogy muszáj volt ezt beraknom de a szereplőket NE képzeljétek el)

Leültünk az egyik sarokba és Levy belekezdett az akciónkban.

- Na szóval! - kezdett bele egyből a közepébe. - Most az lesz, hogy megyünk vásárolni. De nem magunknak hanem Juviának. Mindent mi fizetünk Lu-chan- nézett rám jelentőségteljesen. - Neked Juvia - nézett most a kékszemű lányra. - Ám annyit kell visszafizetned, Juvia, amennyiszer magadról E/3 személybe beszélsz vagy minket magázol. Mindenkinek érthető? - kérdezte hol rám hol az új lányra nézve.

Csalóka látszat (Szünetel)Where stories live. Discover now