Kicsit féltem a mai találkozásoktól. Bár inkább Gray, mint Ő.
Nem ápolók Vele rossz viszonyt, de elég félelmetes személyisége van. És nagyon érett a korához képest. Szinte minden fiú fél tőle, hisz igen erős és nagyon határozott. Rendkívül jó sport- és tanulmányieredményekkel büszkélkedhet és ezért tiszelik is. 11/c ami úgymond "a zsenik osztálya" és hiába van még egy éve a fősuliig már most ösztöndíjat kapott a híres-neves Sekai to Lifou egyetemre, ami Magnólia egyik legerősebb sulija. Az előbb említett barátnőm már ott várt a suli előtt.
- Levy-chan, ha nem gond... - kezdtem és a fejemmel a rám váró lány felé böktem.
- Persze, sok sikert csajszi - nézett a szemembe sokatmondóan és megölelt, jó szorosan.
- Éld túl. Csak ennyit kérek - veregette meg a vállam játékosan Gazille, de látszott, hogy komolyan gondolja.
Elkezdtem sétálni felé, immáron egyedül. Amint elértem egy kedves mosollyal fogadott.
Meg kell hagyni, így sokkal szebb, mint mikor másokat fegyelmez.
- Jó reggelt Lucy. Hogy vagy? - kérdezte és megölelt. Úgy látszik jó kedve van. Hát akkor nekem kell lelombozni. Előre is bocsi 11/c-s fiúk. Azért remélem Mira-chan, majd lenyugtatja egy kicsit.
- Jó reggelt Erza. Minden ok, és te? -kérdeztem az ölelését viszonozva a vörös hajú lány gesztusát.
- Én is megvagyok - engedett el Erza.
- Viszont nem akarok kertelni meg bájcsevegni így, ha nem baj, mondanám is, hogy miért hívtalak tegnap este - mondtam ki a leghatározottabb hangomon.
- Csak nem meglepi buli valakinek? Vagy epertortát sütsz és segítség kell az elfogyasztásában? - csillant fel a szeme valahogy így:
- Bárcsak ilyen egyszerű lenne! - sóhajtottam fáradtan.
- Mi történt? - komolyodott el egy szempillantás alatt a Vörös Ördög (a háta mögött mindenki így hívja vagy egyszerűen VsÖg-nek).
YOU ARE READING
Csalóka látszat (Szünetel)
FanfictionLucy Heartfilia, gimnazista, összetett személyiség aki nem először hazudik idegenek szemébe, ez most mégis más... Vajon miért? Vajon kiderül a titka amit több mint 2 éve őrizget? Vajon kiderül a többi hazugsága is? És vajon sikerül mentenie a menthe...