Még karácsonykor kaptam ezt a naplót. Decemberben. És csak most kaptam kedvet az íráshoz. Májusban. Jó, ez nem egészen így történt, tulajdonképpen a fejemre esett amikor a suliba indultam, mert nekiestem az egyik szekrénynek az előszobában. Nem volt kedvem visszarakni és mielőtt megnéztem volna hogy mi az, bevágtam a táskámba.
Na de akkor kezdjük a bemutatkozást.
Lucy Heartfilia vagyok a Shiro-Aku Gimnázium tanulója. Mint ahogy a neve is mutatja a suli színei a piros-fehér, de hál istennek nincsen egyenruhánk. Csak az ünneplő olyan, de én utálom.Éppen egy étterembe ülök és várom azokat a jómadarakat akiket a barátaimnak hívok. Levy-chanre és Gazillere. Igen, lassan két éve együtt vannak. Kicsit korábban értem ide, de legalább addig van időm elkezdeni ebbe a füzetbe írogatni, mondjuk a sulim fura szokásáról. Mindenkinek van egy szimbóluma amivel úgymond ,,erőt" kapunk ami természetesen nem tényleges. Gazillenak a vas sárkányölő, Levynek pedig betűk.
Nekem a Zoodiákus kapu 12 kulcsa ugyanis imádom a természetfeletti dolgokat na meg persze fantáziálni. Ha egyszer elmerülök a gondolataiban, akkor nem létezik számomra a külvilág.
Nagyon belemerülhettem az írásba, ugyanis arra eszméltem fel, hogy egy kéz leng a szemem előtt.
Felnéztem és egy piercinges, fekete hajú sráccal találtam szembe magam.
Úgy érzem hogy ma igen morcos hangulatában találom Gazillet. Velem szemben viszont egy igen élénk alacsony kék hajú lányt találtam.
A legjobb barátnőm ült és magyarázott valamit aminek a felét nem is értettem. Gazille a vállamra helyezte könyökét majd az asztalt öklével ütögetve ordította el magát
- Hol a kajám? - üvöltötte el magát dühösen és feltehetőleg éhesen.
- Máris hozom! - mondta az egyik pincér srác. Lerakta a rendeléseket. Gazille sült csirkét evett. Végül is mi sem természetesebb mint 07:35-kor grillcsirkét zabálni? Nem is értem mit gondoltam...
YOU ARE READING
Csalóka látszat (Szünetel)
FanfictionLucy Heartfilia, gimnazista, összetett személyiség aki nem először hazudik idegenek szemébe, ez most mégis más... Vajon miért? Vajon kiderül a titka amit több mint 2 éve őrizget? Vajon kiderül a többi hazugsága is? És vajon sikerül mentenie a menthe...