Jó tinihez hűen, 10kor kászálódtam ki az ágyból, szombat lévén. A konyhába érve, megéreztem a tükörtojás csodálatos illatát, amit Wendy készített nekem, természetesen sajttal megszórva. Ő pedig ott állt a két copfjával semmiről se tudva.
- Jó reggelt, hogyhogy ilyen korán? - gúnyolódott, mire csak hümmögve fejeztem ki nem tetszésem. Kamaszodik ezerrel, nincs mese.
- Levyék jönnek át, meg veled is beszélnem kell a tegnapról - gyűrtem le a gonosz beszólásom.
- Velem? Mégis miről? - vett vissza egyből és érdeklődve tette elém a 3 tojásból álló reggelim, miközben barna szempárjával engem fürkészett.
- Köszönöm - mondtam, majd a villámat beleszúrva elkezdtem felvágni. Szembe leült velem még mindig kíváncsi tekintettel. - Te nem eszel?
- Lucy, 8 óta fenn vagyok, azóta jártam egyet, beraktam mosni, és elkezdtem az ebédet csinálni. Szerinted nem fért bele a reggeli is? Nem mindenki olyan hét alvó, mint te - oltott le egy pillanat alatt. Tényleg kamaszodik a drága, elég durván.
- Oké, oké, értem - tettem fel védekezően a kezem, mire drága hugocskám csilingelő hangon nevetve megrázta a fejét.
- Inkább mesélj a tegnapról, te lüki.
- Idősebb vagyok, vigyázz a szádra - éltem vissza a helyzetemmel.
- Jó, na, halljuk - faggatot tovább Wendy szemét forgatva. Egy pillanat alatt elkomolyodtam és ezt látva a kék hajú lány is mintha egy picit lesápadt volna. - Ekkora a baj?
- Mondhatjuk. Levynek titkai vannak előttem, Juvia is menekül, Natsu mindent tud, Erza pedig jön át, hogy átbeszéljük a tegnapot és fogalmam sincs mit kamuzzak - hadartam el egy szuszra.
- Ki az a Natsu? - fogta meg a lényeget.
- Egy faszfej, és tud mindenről. Igen. Mindenről! - Wendy mintha kicsit lezöldült volna. - És azt se tudom vele mit csináljak. Tegyem el láb alól, mint Őt? - kérdeztem és tekintetemet a két copfos tekintetébe fúrtam, mire ő nagyot nyelve borzongott meg. Pedig ki se mondtam a nevét. Ugyanarra az esetre gondoltunk, mégis ő borzongva én pedig hűvösen. Hogy miért? Azért mert az illető, aki nem mellesleg a legjobb barátom volt, rátámadt Wendyre. Hirtelen Loki arca lebegett fel előttem ahogy próbál elhívni egy randira. Majd az arca, ahogy ellenem állt ki azt üvöltve: "ő tudta".
YOU ARE READING
Csalóka látszat (Szünetel)
FanfictionLucy Heartfilia, gimnazista, összetett személyiség aki nem először hazudik idegenek szemébe, ez most mégis más... Vajon miért? Vajon kiderül a titka amit több mint 2 éve őrizget? Vajon kiderül a többi hazugsága is? És vajon sikerül mentenie a menthe...