-A:Buna, preafrumosa mea muza!
Ioana:Muza??😂
-A:Da, ma inspiri sa fiu mai bun, adk mai putin arogant.....desi înainte sa te cunosc era imposibil.
Ioana:Aww ce drăguț❤
Ioana:Pot sa te întreb ceva?
-A:Da, orice babygirl
Ioana:Pai daca te întreb orice atunci cine ești😂
-A:Chiar vrei sa știi? Neapărat? Nu vrei pur si simplu sa fi tu vorbind cu un anonim? Sa fie acest mister? Si sa primești flori când te aștepți mai putin?
Ioana:Tu practic îmi dai flori si vorbești cu mine intr-un mod misterios ca sa ma faci sa ma îndrăgostesc de tine, nu?-A:Practic, da, dar si pentru ca vreau sa vb cu tine.
Ioana:Pai si nu te gândești ca poate a mers putin?
-A:SERIOS???
Ioana:Ca poate m-am îndrăgostit de tine?
Ioana:Si ca poate as prefera sa știu cine ești prin simplul fapt ca vreau sa te îmbrățișez câteodată?-A:Nu am știut, trebuia sa îmi spui!
Ioana:Nu ,Andrei, credeam ca știi asta!? Adk ți-am dat ceva fara sa-mi ceri gen daca îți amintești, in prima noapte m-ai implorat sa-ți trimit. Eu doar vreau sa știu cine ești, si sa stau cu tine. Nu ma interesează cum arăți, sau ce imagine ai. Eu te iubesc pentru cine ești.
-A: Ma iubești? Si de unde știi cum ma cheamă?Ioana:Data viitoare nu ii spune Biancai😂
-A:Deci stii cine sunt?
Ioana:Teoretic, da , practic nu.Ioana schimba numele "A-" in "Andrei🐍"
Andrei🐍:De ce 🐍?
Ioana:Pt ca ești șarpe ca nu-mi spui cine ești.
Andrei🐍:O sa afli tu, promit.
Ioana:Da, bn.Andrei🐍:Ești obosita? Sau supărată?
Ioana:Supărată si obosită, îs jumate zombi, jumate Hulk când e nervos. Pe de-o parte mor de somn dar știu că am teme de făcut si pe de alta parte îmi vine din ce in ce mai mult lui Gami sa ii dau cu caietul in cap la cat de prost e si ție cu mesajele in cap pt ca nu îmi spui care puii mei Andrei ești.Andrei🐍:Ma revansez.
Ioana:Serios? =) sa o vad si pe asta. Cum?
Andrei🐍:Pai, um....du-te la ușă baby.
Ioana:Nu mai are rost sa iti zic ceva, nu-i asa? =) ma duc, ma duc.M-am dus la usa si cand am deschis-o la tocul usii erau:t
Am rămas masca. DE UNDE DUMNEZEU LE IA OMUL ASTA? ARE LEGĂTURI IN AMERICA? =))).Ioana:Omg!Deci sunt superbe! De unde le iei?
Andrei🐍:Eh....secret! Ma bucur ca îți plac! Buchetul(cred ca ți-ai dat seama) e pentru mama ta.
Ioana:Eu nu înțeleg cum de ești single......
Andrei🐍: Te aștept pe tine, iubire.
Ioana:Da, da =)
Ioana:Mama a spus ca-ți mulțumește.
Andrei🐍:🤗❤❤Ioana:Eu chiar ma culc. Mor de oboseala.
Andrei🐍:Culca-te , pui, ne vedem săptămâna viitoare. 8 martie fericit ,baby!
Ioana:La fel! Sa ai o sera buna, Andrei, te pup pa.
Andrei🐍:E deja buna pentru ca existi!❤❤ pa❤
Ioana:❤❤❤❤"Ioana" s-a deconectat.
" Andrei🐍"s-a deconectatScuze, sunt inacriva, stiu. Va iubesc, luni dau test la fizica.......8 martie fericit, pa!
CITEȘTI
Send nudes || ff Gami Os
FanficEra o zi ca oricare alta. O zi in care școala parca devenea si mai greu de suportat, ploaia devenea tot mai deasa si lumea mult mai mohorâtă. Ajung acasa si primesc un mesaj de la un număr necunoscut,-oare cine e?- care îmi spune "buna babygirl. A g...