Nu știu ce sa spun.....presupun ca o sa trec peste? Nu vreau sa fim distanti, așa ca o sa uit. O sa incerc.
Săptămâna a trecut repede, dar a fost dificila pentru mine.
Acum stau pe canapea, in sufragerie, așteptând ca Gami sa vina de la liceu, doar era luni. Intr-un moment de liniște interioara am fost deranjata de telefonul meu care suna tare. Melodia de la Why Don't We- Big plans. Era mama.
Eu:Buna, mama!
Mama:Buna, scumpa mea. Ce faci?
Eu:Bine, tu?
Mama:Bine, uite, Ioana, trebuie sa îți spun ceva.....
Eu:Sigur, nu ma supăr!Mama:Stiu ca ți-am spus ca am venit aici in vacanta, dar sa fim serioși, nu am mai avut concediu de 2 ani. Am venit aici cu serviciul. Si din păcate, trebuie sa mai stam aici. Voiam sa ma sfătuiesc cu tine, pentru ca nu vreau sa te forțez. Ramai, si incercam sa venim in fiecare weekend sau vii aici?
Eu:Off....
Mama:Deci?
Eu:Logic ca vreau sa stau aici.....dar......voi o sa fiți ok?
Mama:Da. Esti sigura?
Eu:Da, foarte.
Mama:Bine, atunci. Daca vrei, poti invita pe cineva la tone, dar ai grija! Si sper ca nu dai foc la casa!😂
Eu:Da, mama.
Mama:Ok, pai bine, acumpo. Sa ai grija! Iti voi trimite bani pe card astazi, mai ai de mancare?
Eu:Nu prea.
Mama:Ok. Sa ai grija!
Eu:Si tu.
Mama:Te pup, pa!
Eu:Pa, mama!Ok, asta a fost ciudat. Dar nu pot sa cred! Wow. Aparent, voi sta singura. M-am decis sa nu ii spun lui Gami. Mai bine asa.
Revenind, Gami a intrat pe usa cu ceva in mana. S-a dus in bucatarie, apoi a venit la mine.
Gami:Ce face printesa?
Eu:Nu știu ce prințesă visezi, eu sunt cartof toată ziua.
Gami:Serios?
Eu:Da.
Gami:Pai acest cartof arata prea bine.
Eu:Sunt un cartof sexi, ce stii tu.
Gami:Pot sa te intreb ce s-a intamplat cu tine?Eu:Ce s-a intamplat?
Gami:Pai te comporti ciudat. Spune.
Eu:Nu am nimic, mai Gami.
Gami:Ba da.Eu:Ba nuuu. Acum nu mai fii un om cu sange rece si fa-mi si mie o omleta.
Gami:Nu.
Eu:De ceeee? spun eu cu un ton de copil mic.
Gami:Pentru ca ti-am luat Mec.
Eu:Serios?Gami:Da.
Eu:Stii ca te iubesc?
Gami:Nu.😂
Eu:Pai ai aflat acum 😂Dupa ce am mancat, l-am ajutat pe Gami sa stranga. Eu mai am o saptamana de recuperare.
Eu:Andrei, daca ai nevoie de mine, sunt sus.
Gami:ok. O sa vin mai tarziu. daca pot sa trec la franceza. Spune ultima parte incetEu:Misca-ti fundul aici, te ajut.
Gami:Dar....
Eu:Nici sa nu te aud.
Gami:Bine.După ce l-am ajutat sa înțeleagă, mai că știa de 10. Totuși, mi-e frica sa nu zica profa ca a copiat, sau ceva.
Sincer, nici nu stiu cum a trecut asa repede timpul, e deja 19:30.
Gami:Multumesc mult, pitico.
Eu:Nu ai pentru ce. spun si il ciufulesc.A trecut si săptămâna asta foarte repede =(
Astăzi pleacă Gami....ce ciudat ma simt. As fi vrut sa mai stea. Dar din păcate.......nu poate. Recunosc, o sa îmi fie dor de aroganta lui. Si de omleta lui. Bine, bine, o sa îmi fie dor de el.
Aud cum ușa de la intrare se deschide si pe ea intra Gami. Imi ridic privirea. Avea un plus in mana. Se aseaza langa mine si mi-l da.
Eu:Cadou de adio?
Gami:Cadou de ne mai vedem.Intr-un fel era trist. Parca niciunul nu voia sa ne despărțim. Sau poate asta cred eu. Gami se duce in camera si eu ma uit in gol după el. Când se întoarce oftează.
Asta a fost. Luni o sa fie la fel....cred. Se indreapta spre usa. Pentru o secunda se opreste in fata usii. Mai sta asa putin, isi lasa bagajele si se intoarce cu fata la mine.
Gami:Ioana?
Eu:Da?
Gami:Este ceva ce voiam sa fac de cand te-am vazut prima oara, spune si se apropie de mine.Fata lui era atât de aproape de a mea, încât ii puteam simți respiratia fierbinte pe gatul meu.
Imi provoca mii de fiori de gheata pe sira spinarii. Oare ce vrea sa faca?
Se apropie mai mult de mine si isi zdrobeste buzele de ale mele. Raman blocata pentru cateva secunde, si acesta observand, vrea sa se retraga, dar il opresc, raspunzandu-i la sarut.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.Hei, scuze ca nu am mai postat. Nu am avut cum. Anyway, sper ca va place capitolul, sunt multe greseli de ortografie, deoarece e 2 noaptea. Noapte buna❤
CITEȘTI
Send nudes || ff Gami Os
FanfictionEra o zi ca oricare alta. O zi in care școala parca devenea si mai greu de suportat, ploaia devenea tot mai deasa si lumea mult mai mohorâtă. Ajung acasa si primesc un mesaj de la un număr necunoscut,-oare cine e?- care îmi spune "buna babygirl. A g...