Gami:Ioana! Esti bine?
Eu:TI SE PARE CA SUNT BINE SAU CA AM UN FIER IN PICIOR IN PUII MEI? Fuuuuck doareee. spun eu aproape plângând de durere.
Gami:Hai usor.Gami mi-a luat mana si si-a impleticit mana cu a mea.
Gami:Strange si urla puțin, ok? Dar mai mult strânge.Ma ia încet si ma ridica putin, deci practic acum sunt pe vine. Incepe sa ma ridice încet si eu il strîngeam al naibii de tare de mana, insa nu se încrunta, deci nu il durea, nu? Acum sunt in picioare, mai bine spus intr-un picior. Ușor mi-a scos repede genunchiul, desi mi-au curs 2-3 lacrimi de durere si probabil i-am rupt mana, a meritat.
M-a luat in brațe(stil mireasa) si a mers repede cu mine la cabinet. Acolo m-a pus repede jos (pe pat) si mi-a dat colantii jos, apoi a venit doamna doctor.
Dr.Doct:Ce s-a întâmplat?
Eu:M-a împins un coleg si am căzut cu genunchiul intr-un fier ascuțit.Doamna doctor a oprit repede sângerarea si eu inca il strîngeam pe Andrei de mana pentru ca am simțit ca mor când mi-a dat cu betadina. Mi-a pansat piciorul si mi-a spus sa il schimb de 2 ori pe zi timp de 3 zile si in rest 1 pe zi.
Perfect, mama nu are cum să vina să mă ia,pentru că e plecată 2 săptămâni cu tata în Italia. Daca vă întrebați de ce nu sunt și eu.....ei bine se împlinesc 20 de ani de când sunt căsătoriți.
Andrei mă ia din nou in brațe si mergem în clasa. Pe drum spre clasa:
Gami:Ești mai bine?
Eu:Nu mai am un metal înfipt in picior....deci e un început. Apropo, mersi.
Gami:Pentru?
Eu:Tot ce ai facut. Nu cred că alt băiat de la noi din clasă ar fi făcut la fel.
Gami:Dar de ce m-ai chemat pe mine?
Eu:Sub toată aroganta, ta ești un băiat foarte ok si bun la suflet.
Gami:Mersi, Ioana.Ajungem in clasa si Gami ma pune ușor la loc.
Gami:Sun-o pe mama ta sa vina sa te ia.
Eu:Nu prea pot......
Gami:De ce?
Eu:E complicat.
Gami:Pai e mai important.
Eu:Chiar si daca ar vrea nu ar putea.
Gami:De cee?
Eu:Cum dumniezo sa vina sa ma ia cu masina din Italia? Sunt in Italia. Pentru 2 săptămâni.Gami:Iti arat ca sunt băiat bun.
Eu:Adica?
Gami:Stai aici.Doamna diriginta intra in clasa si ne spune sa stam jos. Gami se ridica si se duce la dânsa. Ii spune ca vrea sa ii spună ceva pe hol.
După 10 minute se întoarce si îmi spune sa îmi fac ghiozdanul. După ce ne-am strâns lucrurile, încearcă sa ma ia mai normal, ca sa nu para ciudat. Imi pun mana in jurul gatului lui si dute dica, da cat de încet sa te duci?
Doamna diriginta:Pentru dumnezeu Andrei nu vezi cum se chinuie saraca fata? Ia-o pe sus.
Gami:Asta spuneam si eu.A fost un pic ciudat.
Eu&Gami:Buna ziua.
Doamna diriginta:Pa copii.Am ieșit din școală.
Eu:Gami, știi ca nu trebuie sa faci asta, nu?
Gami:Si sa te las singură? Nada.
Eu:Acum chiar ma simt prost.
Gami:Si o sa te simți si mai prost pentru ca o sa stau la tine.
Eu:Stai, ce?
Gami:Nu te pot lăsa așa.............................................
CITEȘTI
Send nudes || ff Gami Os
FanfictionEra o zi ca oricare alta. O zi in care școala parca devenea si mai greu de suportat, ploaia devenea tot mai deasa si lumea mult mai mohorâtă. Ajung acasa si primesc un mesaj de la un număr necunoscut,-oare cine e?- care îmi spune "buna babygirl. A g...