Am plecat de acasa. Ma îndrept spre școală. Nu știu de ce dar cred ca va fi o zi rea. Peste 10 minute am ajuns la școală....ghinion! Deja am inceput ziua prost. In curtea scolii erau Gami si gașca lui de bulangii.
Sper ca ma pot face neobservata.
Gami:Stai așa pisi. Unde crezi ca pleci? Credeai ca nu te observ? Ghinion!
Eu:Ce vrei?
Gami:Pai in primul rând tema la franceza.
Eu:Fati-o.
Gami:Te drq.
Eu:Nu vorbi urat in pula mea. Știi ceva? Nici nu clipi. Mai bine nu respira, facem economie de aer.Gami:Nu ma apreciezi cat trebuie, desi, ma doare-n pula. Ești fata perfecta până îți dai drumu' la gura.
Eu:Macar eu spun lucruri care știu si eu....au sens? spun si acesta îmi fura ghiozdanul.
Eu:Dami-l!
Gami:Nu.
Eu:Ce bou ești! DAMI-L!
Gami:Te pomenești ca ai bibelouri aici.
Eu:Nu boule, am asta:spun si îmi smulg ghiozdanul si scot desenul de la pictura.
Eu:Poti sa-l tii, eu o sa desenez o persoana care nu e atât de nesimțită si aroganta.După ce spun asta, plec. Intru in clasa si ma așez in ultima bancă. De obicei stau in primele bănci, dar acum nu am chef de nimic.Imi bag castile in urechi si mai stau pe telefon.Cu 1 minut înainte sa se sune de intrare, intra Gami in clasa si se oprește in dreptul băncii mele. Oh, fuck, am uitat, el aici sta mereu. Singur.
Nu spune nimic, doar se așează langa mine. Wow, perfect suntem colegi de banca acum. Intra doamna profesoara de educație civica, o materie de la care as putea chiuli, o salutam si îmi bag castile in urechi. Observ ca si el face la fel. Probabil e cea mai plictisitoare si lunga ora. In sfârșit se termina ora. Recunosc, in timpul orei, când ascultam playlist-ul meu, a picat Abi si Gami era pokerface. In fine, ies afara, cu tot cu ghiozdan, pentru ca da, noi nu avem clasa. Ajung afara si, daca va întrebați, da , sunt copii care fumează, de fapt, avem un loc special. In fine, îmi scot o țigară si bricheta:
In caz ca nu știați, va zic eu acum:Gami fumează. Il vad cum vine spre mine. Ajunge langa mine, imi ia tigara din mana si trage din ea puternic.
Gami:Nu mai fumaaaaaa.
Eu:Tu vorbești?
Gami:Da.
Eu:Si de când mai exact vorbești tu cu mine? Si de când ești mama? Si de când îți pasa? De fapt de când știi ca trăiesc?!
Gami:Pisi, daca nu vorbesc cu tine nu înseamnă ca nu te vad.
Eu:Da, sigur. spun si ii iau tigarea, trag din ea odată si plec.............
Rebe:Hai mai, Ioana!
Eu:Nu vreau absență.
Rebe:Te rog!
Lavi:Te rog!
Eu:Nu!............
Eu:Bai, nu ma mai împinge. MIHAI NU MAI ÎMPINGE, EȘTI PROST?
Mihi:Tu ești?! spune si ma împinge iar eu cad cu genunchiul intr-un fier.
Eu:FUTUTI CANDELA MATII, CHEAMĂ-L PE GAMI, ACUM!Mihi:Pe Gami?
Eu:Mai comentezi mult?
Mihi: Nu, gata, acum mergDeja pierdeam mult sânge si durea ca naiba.
..................
CITEȘTI
Send nudes || ff Gami Os
FanfictionEra o zi ca oricare alta. O zi in care școala parca devenea si mai greu de suportat, ploaia devenea tot mai deasa si lumea mult mai mohorâtă. Ajung acasa si primesc un mesaj de la un număr necunoscut,-oare cine e?- care îmi spune "buna babygirl. A g...