16-Ma uraste?

803 40 12
                                    

Gami:Neata printesa adormita
Eu:Neata printule caraghios😂
Gami:Măcar te fac sa râzi. Cum te simti?
Eu:Mai bine,cred.

Gami:Ok. spune si pleaca.

Se întoarce peste 2 minute cu o tava.

Eu:Gamii, nu trebuia sa te deranjezi.
Gami:Taci si mănâncă.
Eu:Mersi. spun si ii ciufulesc parul.

El nu spune nimic, doar zambeste. Ce drăguț e cu parul in ochi, ciufulit. STAI, CE? Cred ca mia pus ceva stricat în mâncare....sau poate nu? Dar nu pot sa ma îndrăgostesc de el! Adică mereu isi bate joc de mine. Mereu se amuză pe seama mea.

Oh, doamne la ce ma gândesc? Toata chestia asta trebuie sa se termine cat mai repede.....o sa mergem din nou la scoala si o sa revina totul la normal.....

Gami:Hei, esti bine?
Eu:Da, de ce?
Gami:Pai te uitai in gol, nu e buna mâncarea? Sau ce ai pățit?
Eu:A, nu doamne fereste, e foarte buna, doar ma gandeam.
Gami:La ce?
Eu:Sau la cine...

Acesta nu spune nimic, doar oftează încet, crezând ca nu l-am remarcat. Dar oare de ce? Nu inteleg, ce e cu el? Ei bine am doua variante, ori e gelos, ori isi face griji pentru mine. As vrea sa fie a doua variantă. Pur si simplu nu as intelege.

Atâtea intrebari, fara niciun raspuns. E ca un puzzle, la care nu stii cum sa potriveste piesle. Un puzzle cu mii si mii de piese. In orice moment poți descoperi una noua. In orice moment ma pot apropia de rezolvarea lui....Dar sunt prea departe.

Am mancat tot, iar Gami a dus tava in bucătărie. Eu am rămas singura in camera cu gândurile mele. Azi nu se duce la scoala, sta pana luni. Azi e joi. După un timp  se întoarce si se pune l-langa mine in pat.

Gami:Si ce ai vrea sa facem azi?
Eu:Nu stiu, sa stam in pat. Cel putin eu vreau sa stau in pat, după sa mănânc de prânz, sa mai stau pana la 12 daca nu ma ia somnul, desigur, sa îmi fac un dus si sa ma culc.

Gami:Nu ai vrea sa ne uităm la un film?
Eu:Sigur.
Gami:Ce film si vrea sa vezi? spune si deschide laptopul.
Eu:Blestemul femeii care plânge.
Gami:Horror sa fie.

Când a spus "horror sa fie", am vazut cum regretă faptul ca mi-a spus sa ne uităm la un film.

Eu:Gami, daca nu vrei, nu ne uităm.
Gami:Ba da, e ok
Eu:Sigur?
Gami :Ce naiba , ție ar trebui sa iti fie frica.
Eu:Ba nu, doar pentru ca esti băiat, nu inseamna ca trebuie sa fi cel mai tare dintre toti, e ok sa nu ai curaj sa faci sau sa vezi unele lucruri, nimeni nu ar trebui sa te critice. Daca ai fobie de ceva e fix treaba ta, nu ar trebui sa isi bată cineva joc de tine. spun eu sincer.

Gami:Wow, nu ma asteptam la asta.
Eu :Igh, e adevarat. Deci...comedie?
Gami:Asa ziceam si eu.
Eu:De ce nu ne uităm la family guy sau south park sau rick si morthy?
Gami:Ok.

După trei ore de uitat la toate desenele de mai sus,Gami a spus ca ii e foame.

Gami:Tie nu iti este?
Eu:Daca tot zici.....Dar eu fac de mâncare.
Gami:Nu.
Eu:Daca nu ma lasi ma supal pe tine. spun pe un ton de copilaș mic.
Gami:Doar ma ajuți.
Eu:Adică tu ma ajuți pe mine.
Gami (cu greu):Sau asa.

Mergem jos si după  o ora si umpic asta a iesit:

Mergem jos si după  o ora si umpic asta a iesit:

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.
Send nudes || ff Gami OsUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum