Divný pocit

48 2 0
                                    

Ráno se probudím podívám se na hodiny a zjistím, že je 8:15. Ještě, že je dnes sobota řeknu si. Vytáhnu nohy z postele a položím je na studenou zem. Okamžitě mi naběhla husí kůže. Rychlým tempem dojdu do koupelny. Kde se osprchuju a umyju si vlasy. Vylezu ze sprchového koutu obmotam si kolem těla ručník a začnu si fenovat vlasy, které nakonec navlním lehce kulmou. Přejdu ke svému šatníku a nachystám si toto

 Přejdu ke svému šatníku a nachystám si toto

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Obleču si to a jdu k zrcadlu. Musím se pochválit dnes mi to sluší řeknu si a okamžitě se vyfotím v zrcadle a fotku přidávám hned na instagram kde do popisku napíšu a den začíná takhle a v momentě fotku přidám. Mobil vložím do zadní kapse a jdu do kuchyně, otevřu lednici no super opět tu není nic k jídlu řeknu si. Tak můžu  vyrazit do obchodu. Vezmu si kabelku do které dám klíče, peněženku a mobil. Zrovna když zamknu dveře mi pipne zpráva. Odemknu mobil a ve zprávě stojí: ,,Dej si pozor kam chodíš, kočko s pozdravem JBG💞" zamyslím se, ale nikoho neznám s takovým podpisem asi si to někdo spletl. S touhle myšlenkou vyražím do obchodu. Naštěstí to nemám moc daleko. Celou dobu mám pocit jako by mě někdo sledoval. Přijde mi to divný zpráva, někdo mě sleduje co přijde potom? Rychle vejdu do obchodu nakoupím potřebné věci u pokladny zaplatím a můžu jít zpět domů se 4 plnými taškami. No super pomyslím si. Vyjdu z obchodu, cesta mi utíká strašně rychle. Dojdu k dveřím položím tašky a hledám v kabelce klíče když najednou...

Tady to pro dnešek ukončíme

Forgive me babyKde žijí příběhy. Začni objevovat