Jak ji miluju

25 1 0
                                    

Ema:
Večer jsem se probudila a někdo mě objímal okolo pasu, došlo mi, ze je to David. Potřebovala jsem strašně na záchod bylo mi špatně a potřebovala jsem na toaletu, ale David mě držel moc pevně, až po nějaké chvíli se mi povedlo se z jeho svalnatých rukou dostat. Došlápla jsem na podlahu, která byla studená, ale pomalu po špičkách jsem šla ke dveřím otevřela jsem je, ale zamotala se mi hlava, rychle jsem se chytla zdi, abych nespadla, zavřela za sebou rychle dveře, sedla si a opřela se o zeď, rychle se mi dýchalo, bolelo mě cely tělo a hlavně hlava. Seděla jsem tam asi hodinu a pořad mi bylo špatně už ani nevím kolikrát jsem zvracela když najednou

Z pohledu Davida:
Byl jsem velice rád, ze Ema spala vedle mě, nechtěl jsem ji už nikdy pustit a hlavně ztratit. Večer se mi snažila vyprostit a já se probudil, ale to asi nevěděla, nechtěl jsem ji pustit, ale nějak se ji to povedlo, zvedla se a odešla a já opět usnul. Po hodině jsem se probudil, ale stále vedle mě nebyla. Bylo mi to divné, rak jsem ji sel hledat, otevřel jsem dveře od koupelny a byla tam. Seděla na zemi. Sel jsem k ni blíž, rychle dýchala, klepala se, očividně i zvracela, a byla celá horká.

———
Emo, vím, ze to jinak nejde, ale tu mikinu ti musím sundat, samozřejmě začala kroutit hlavou na znamení, ze ne. Neprotestuj, nemá to cenu říkám. Podívala se na mě se smutným obličejem a zachvili dala hlavu dolu. Sundal jsem ji ju hodil ji pryč a hned si všiml těch rukou. Vzal jsem ji hned do náruče a odnesl rychle zpět do postele. Přikryl jsem ji dekama a sel do koupelny pro prášky. Když jsem se vrátil viděl jsem ze se pořad klepala. Sel jsem k ni, podal ji prášky a rychle si lehl k ni do postele. Jednou rukou jsem ji obejmul a zmáčkl její ruce a tou druhou ji hladil po vlasech. Zachvili usnula ale pořad měla horečku, obejmul jsem ji poradně, uvědomil jsem si jak moc mi na ni záleží a usnul taky.

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Nov 06, 2020 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Forgive me babyKde žijí příběhy. Začni objevovat