Blbec jeden

35 1 0
                                    

Když najednou slyším jako by něco spadlo. Podívám se a vidím ze jedna taška mi spadla ze schodku co tam máme. Sakra řeknu si, to mi chybělo. Cely nákup naskládám zpět, odemknu a jdu domu. Všechno naskládám do lednice a jdu do pokoje se převlíct. Vezmu si černé leginy a triko s odhalenými rameny. Vzala jsem si cigarety a šla na zahradu si sednout do altanku pod vysokou lípu co tam máme. Koukám přes sousední plot a koukám ze nemáme jednoho mladého souseda, ale je jich tam víc. Museli si mě všimnout, protože ten jeden sel k plotu a zavolal na mě:,,Hej ty pojď sem" vydechnu kouř a zavolám žádný hej nejsem a přes lit se bavit nebudu. Poté jsem se zvedla a šla zpět domu. Cigaretu jsem zahodila, zavřela balkonové dveře a šla do obýváku, kde jsem si pustila film. Kolem 6 večer již byla tma a mě nenapadlo nic jiného, než jít běhat. Tak jsem šla do pokoje vzala si sportovní oblečení, oblékla se, udělala si vysoky culik, vzala si cigarety, telefon, sluchátka a klíče a vyrazila si obout boty. Potom jsem si dala veškeré věci do mikiny kromě klíčů, ale jen do doby než jsem zamkla. Vzala jsem si svou oblíbenou trať, přes park, okolo rybníku, pak opět přes park a domu. U rybníku jsem si sedla a zapálila si. Moje myšlenky běžely ohledně nových sousedů. Zvedla jsem se a běžela opět k parku, už z dálky jsem viděla ze na lavičce sedí nějaká parta. Když jsem běžela okolo nich, jeden mi skočil do cesty a já spadla a jenom slyšela křup v kotníku. Kluci seděli a koukali na mě, ten co do mě narazil se na mě podíval a já spustila:,,Si blbej ty debile? Neumíš dávat pozor na cestu kurva?" Byla jsem vážně naštvaná. Chtěla jsem se zvednout ale bohužel můj kotník to nedovolil. Kluk šel ke mě vzal mě do náruče a posadil na lavičku a řekl jmenuji se David. Je mi jedno jak se jmenujes, jde o to, ze se momentálně kvůli tobě nemám jak dostat domů a sama to skrz ten kotník nezvládnu.

Z pohledu Davida:
Měl jsem toho dnes už moc a tak jsme si s klukama řekli, ze pojedeme do parku, který tu je. Seděli jsme a už z dálky jsem viděl ze běží nějaká holka. Byla libová, pro mě bohyně. Řekl jsem si, ze se s ni dam nějak do kontaktu a tak jsem se ji postavil do cesty. Nevychytala to a spadla a jenom jsem slyšel křupnutí. Začala po mě řvát. Nechápu jak je to možné, jindy bych takové holce dal po tlamě, ale ji jsem vzal do náruče a dal ji na lavičku. Vypadala fakt mladě. Měla úžasnou postavu a o těch kozach co měla se bavit nebudeme. Bylo mi hned jasný ze tu holku do postele dostanu ať se chce nebo ne. Jsem David řekl jsem. Neodpověděla, ale jen řekla, jak se teď kvůli tobě dostanu domu ?

Z pohledu Emy:
Co si tem pakoš o sobě vůbec mysli? Kvůli němu nevím jak se teď dostanu domu, vůbec nic. A ještě čekal ze mu řeknu svoje jméno ?

O to se neboj, klidně tě domu odvezu. Podívala se na mě a asi přemýšlela a řekla, ze dobře teda. Vzal sem ji opět do náruče s sel k autu, které bylo kousek. Zvládla bych to i sama. Nedelej vím, ze ne. Došel jsem k autu odemkl ho, otevřel dveře a posadil ji jak princeznu. Kluci už byli u svých aut taky, nasedli a jeli. Po chvíli sem vyjel taky. Kam to bude říkám? Řekla mi adresu, prudce jsem zastavil a řekl, ty si ta naše sousedka? Divala se ne mě jak na blázna a řekla asi jo. Nemohl jsem tomu uvěřit. Zaparkoval jsem ji před domem a pomohl ji vystoupit a zároveň dovést ke dveřím domu. Ještě než odemkla říkám, dala by si mi prosím tvoje číslo ? Vzala mi telefon a číslo tam napsala. Jméno tam mám dat jaké ? Vzala telefon zpět a napsala Ema, dala mi telefon do ruky, otevřela dveře, řekla díky a zavřela. Ještě chvíli jsem tam stal, pak nasedl do auta a odjel o vedlejší dům domu. Doma jsem se osprchoval a sel si lehnout.

Forgive me babyKde žijí příběhy. Začni objevovat