Ortéza?

38 1 0
                                    

Ema:
Dobelhala jsem se do koupelny, osprchovala jsem se a šla do postele, lehla si a dala jsem si na nohu dala led. Mezitím mi došla opět zpráva.

Neznámé číslo: Tak jak se mas JBG.
Ema: My se známe ?
Neznámé číslo: Neznáme, ale snad se brzo poznáme. Zatím na sebe dávej pozor.
Ema: ZABLOKOVAT TOTO ČÍSLO.

Pak mi došla další zpráva.
Neznámé číslo: Ahoj, snad si v pořádku dej vědět. David
Ema: Ahoj, ano, díky.

Uložila jsem si Davidovo číslo a šla spát.

Ráno jsem se probudila v 8:15 můj kotnik byl na tom už lépe, ale pořad to dobrý nebylo. Tudíž jsem se rozhodla, ze cely den budu doma. Akorát jsem potřebovala tu modrou ortézu. Nevěděla jsem co dělat, sama jsem to nezvládla. Nenapadlo mě nic jiného než zavolat Davidovi.
D: Ahoj
E: Ahoj, omlouvám se, ze ruším, něco bych potřebovala.
D: Co?
E: Víš je mi to blbé, nevím komu zavolat, nemohl by si mi zajet koupit do lékárny modrou ortézu na tu nohu ?
D: Určitě, je to přece moje chyba. Za 10 minut jsem tam.
E: Odemčeno budeš mít, kdyžtak po schodech nahoru.
D: dobře
E: Dekuju ahoj
D: Ahoj

Musela jsem se jít oblect něco delšího, aby si nevšiml mojich rukou, takže jsem si na sebe dala mikinu. Ani ne za 10 minut už byl v pokoji, šel k posteli a sedl si vedle mě. Vzala jsem si tu ortézu a nějak se ji pokoušela dat na mohu. Ukaž ty trdlo, pomůžu ti. Vzal ji a dal mi ji na nohu. Poděkovala jsem mu a řekla, nechceš si jít zapálit ? Jako souhlas jsem brala, ze si stoupl a pomohl mi taky a nějak jsme šli do obýváku, otevřel balkónovky a sedli si do křesel. Nevím jak to možný, normálně bych si s nim nepovídala, ale byl jiný. Povídali jsme si přes 4 hodiny než mu zazvonil telefon a řekl promiň musím jít. Obejmul mě a odešel. Šla jsem do pokoje, osprchovala se, lehla si a ráno si nastavila budika.

Z POHLEDU DAVIDA:
Když mi volala nevěřil jsem tomu. Potřebovala ortézu na nohu a řekla ze odemceno mám a mám jít do pokoje. Za 10 minut jsem tak byl. Sedl si k ni na postel a chvíli ji sledoval jak se pokouší s tou ortézou nějak zabojovat. Nemohl jsem se na to dívat, vzal jsem ji a dal ji ju na nohu. Potom jsme si šli zakourit na terasu. Měli velký a pěkný dům a slo vidět ze peníze mají. Povídali jsme si dlouho. Zjistil jsem ze má skoro čerstvých 15 let, což vůbec nevypadá. Nedostali jsme se k její rodině ale, protože mi někdo volal a musel jsem odejít.

Forgive me babyKde žijí příběhy. Začni objevovat