Někdo na mě řve. Vstávej ty malá kurvo. Okamžitě se otevřu oči. Všimnu si, že je venku tma a okamžitě pohledem se střetnu s očima mého bratra. Samozřejmě po mně už opět řve. Co bych chtěla. Je to magor prostě. Vystoupím z auta a všimnu si, že stojíme s autem u velké vily. Kluci jsou opření o auto a společně kouří cigaretu. Opět se podívám na tu vilu
Opět uslyším svého bratra. Tak vezmeš si konečně zbytek svých věci z toho auta a půjdeš kurva do vnitř nebo tu budeš dalších 10 minut čumět? Ani jsem se na něj nepodívala vzala si věci a šla dovnitř tě vily. Věděla jsem, že ji musel vybírat bratr protože je to jeho styl. Vešla jsem dovnitř a nemohla jsem uvěřit vlastním očím. Bylo to luxusní(nemá cenu podle mě jsem dávat 10 obrazku jak to tam vypadá.) Vyšla jsem schody a hledala jsem svůj pokoj. Konečně jsem ho našla. Na dveřích byla cedulka s mým jménem. Jak nečekaně řekla jsem si. Otevřela jsem dveře a nemohla jsem uvěřit vlastním očím. Dokonce jsem tam měla i balkón.
V pokoji byly dvoje dveře. Nevěděla jsem do kterých mám jít první nakonec jsem vzala ty první byla to obrovská koupelna
Nakonec jsem šla do posledních dveří kde mě čekal obrovský šatník.
Tak to je dokonalé. Řekla jsem ale z radosti mě vrátil to reality brácha, který do mého pokoje vletěl. Klepat tě neučili? Řekla jsem a hned jsem si uvědomila co jsem to řekla. Podíval se na mě takovým tónem děláš si ze mě píču? Došel ke mně, podíval se mi do očí a řekl: ,,Proč si to děláš tak těžký" vrazil mi facku a odešel. Co z toho máš ty kreténe řekla jsem si pro sebe. Začala jsem brečet, opět jsem si připadala jako troska. Už to tu bylo zase ta bezmoc rychle jsem vletěla do pokoje a z kapce vytáhla žiletku. Sedla jsem si na vanu a řekla proč? Proč mi to dělá? Co jsem mu udělala? Chyběla bych mu? Mám nebo nemám? A tyhle otázky se mi opakovaly už 2 dny v hlavě. Nakonec jsem to udělala. Začala jsem čmárat na rukuŘezala jsem a brečela. Opět jsem měla celou ruku od krve. Žiletku jsem hodila na zem stoupla si a podívala se na sebe do zrcadla. Řasenka rozmazaná, ruka pořezaná a hlavně jsem zlomená. Vytáhla jsem lékárničku, která byla pod umyvadlem a vytáhla obvaz. Ruku jsem obvazala. Nosím dlouhé mikiny takže to nikdo neuvidí. Věděla jsem, že teď mi pomůže už jedině cígo. Vešla jsem zase do pokoje vzala si z tašky krabičku a šla na balkon. Zapálila jsem si a vydechovala ten úžasný kouř. Ani ne za chvíli jsem měla 2 cíga vykouřené a bylo mi lépe. Řekla jsem si, že půjdu dolů aspoň pro jogurt. Šla jsem po schodech. Při mém neštěstí tam seděli všichni u stolu. David se najednou rozběhl směrem ke mně.
ČTEŠ
Let me!
ActionMelany která žije jen se svým bratrem který jí nenávidí a to kvůli tomu když Mel byla malá tak rodiče jeli pryč. Vybourali se a to jen kvůli Mel které bylo blbě a tak se museli vrátit zpět. Od té doby Dan(Mel bratr) začal dávat vše zavinu Mel