Nevim nic.

130 2 1
                                    

A řekl
Můžu? Neřekla jsem nic. Vojta sám chytl můj rukáv, David stal hned vedle mě. Když jsem si uvědomila co chce udělat, rychle mi to došlo. Cukla jsem sebou. Rychle se zvedla a vyběhla po schodech k sobě do pokoje. Slyším jak někdo běží zamnou ještě, podle toho běhu vím, ze je to David a za nim Vojta. Zatímco oni jsou dole já už nahoře a chybí mi poslední schod, najednou rána a já upadla. Bolí mě hodně kotník. Syknu, ale rychle se s bolestí zvednu a běžím do pokoje, rychle otevřu a hned zamykam. A už slyším jen tlukot na dveře. Rozbrečela jsem se. Sedla jsem ke dveřím, hlavu položila na kolena a v hlavě měla jedno velký proč. Proč ? Nikdo mi nedokázal odpovědět. Kdyby mamka žila, nikdy by nedovolila aby mi David tak ubližoval. Vždyť jsme si byli tak blízký. Co se stalo ? Nevěděla jsem proste nic. Opět někdo zaklepal na dveře. Zase David, teď už byl klidný. Řekl:,,Mel, prosím otevři." Bylo mi už jedno jestli mě zbije, bylo mi to jedno prostě. Zvedla jsem odemkla, ale hned jsem si uvědomila co jsem udělala když David otevřel. Rozklepala jsem se a šla rychle směrem k posteli. Rozešel se k mojemu brečicímu já a obejmul mě. Neustále se mi omlouval. Pak si sedl na postel, strhl mě k němu do klína, houpal semnou, pevně mě držel, řekl neplač prosím a dal mi lehkou pusu do vlasů. Cítila jsem se v bezpečí, ale jak na dlouho? Bylo mi dobře, moc dobře. ,,Strašně si mi vyrostla Mel, opravdu moc, pamatuju si dobře jak jsem ti říkal, ze nedopustím, aby si brečela a nakonec jsem ti tak ubližoval já. Odpusť mi to prosím. A opět chytil ten můj rukáv, věděla jsem, ze nemá cenu mu odporovat. Chytl ho a potáhl nahoru. Na povrchu se objevil zakrvácený obvaz, který David začal opatrně a jemně sundávat, sykla jsem, jelikož to zabolelo. Na to jsem dostala další pusu do vlasů. Když byl obvaz dole, David se nestačil divit a vyčítat si, ze to nechal zajit tak. Neříkala jsem nic, zvedla se a šla na balkon kde jsem si sedla na zem, opřela se. David zachvili byl u mě. Chytil mě za ruku a já tou druhou vytáhla krabičku cigaret. Chceš? Čekala jsem, ze bude nadávat, křičet, ale nic vzal si ji, vytáhl dvě cigarety. Jednu přiložil k ústům mě a druhou k sobě, pak vytáhl zapalovač a zapálil první mně pak jemu. Nikdo nic neříkal jen jsme seděli a kouřili. Byla jsem hodně unavená. Říkám půjdu si lehnout. David kývl, odešel. Já si lehla a usnula.

Let me! Kde žijí příběhy. Začni objevovat