Ráno jsem se probudila a myslela ze je to sen. Nevěřila jsem ze Vojta se uklidnil a začal mě mít rad. Ani neví jak moc mi ublížil, neví to a nebude to vědět. Cely život jsem se trápila, opravdu a to kvůli němu. Cely život mě sikanoval, mlátil mě a teď najednou, ze nejlepší sourozenci. Chtěla jsem mu to všechno říct, ale nedokázala jsem to. Nemohla jsem i když jsem tak chtěla. Tak jsem ještě chvíli premyslela a zachvili se zvedla a šla k zrcadlu chvíli jsem se na sebe dívala, potom jsem si vytáhla spodni prádlo, černé leginy, triko a šla do koupelny. Když jsem si dala sprchu oblékla se, udělala ze sebe člověka a šla do kuchyně. David sedel u stolu s klukama. Hned jak mě viděl stoupl si šel ke mně a obejmul mě. Cítila jsem se v jeho objetí strašně nejistá, na jednu stranu to bylo fajn na druhou jsem se bála a nevěřila mu. Pak prohlásil, že si uděláme výlet. Nikam se mi nechtělo, a tak jsem prohlásila ze nepojedu, protože mi není dobře ještě. Vojta teda souhlasil a hned po snídani s klukama odjel. Nevěděla jsem co bude dělat cely den, bylo mi jasné, ze dřív než večer nedojedou. Nakonec jsem se rozhodla ze si půjdu zaběhat. Šla jsem teda do pokoje hodila na sebe sportovní oblečení a mohla jsem vyrazit. Vzala jsem to okolo nějakého parku, kde jsem nikdy nebyla. Běžím a najednou nevím ani jak jsem se ocitla na zemi. S někým jsem se srazila. Rychle jsem se oklepala a koukám ze mi podává ruku nějaký kluk. Chytnu jeho ruku on mě vytáhne nahoru a začne se mi omlouvat. Mezitím co mluvil jsem si ho přihlížela. Měl zhruba 180 Cm, vysportovaná postava, krásný rysy v obličeji a černé vlasy. Přihlížela jsem si ho když najednou řekl:,,Budeš na mě pořad koukat? Nebo mi řekneš jak se jmenuješ"? Probrala jsem se z tranzu a odpovím mu ze se jmenuju Melany. Podal mi ruku a odpověděl, ze se jmenuje Adam. Zeptal se mě zda mu dam instagram. Tak jsem mu ho napsala rozloučila se a běžela už cestou domu. Byla jsem unavená. Dobehla jsem k domu odemkla samozřejmě doma ještě nikdo nebyl. Tak jsem si vyzula boty a sla do sprchy. Následně jsem se oblékla a sla si lehnout na chvíli kde jsem i usnula.
ČTEŠ
Let me!
AcciónMelany která žije jen se svým bratrem který jí nenávidí a to kvůli tomu když Mel byla malá tak rodiče jeli pryč. Vybourali se a to jen kvůli Mel které bylo blbě a tak se museli vrátit zpět. Od té doby Dan(Mel bratr) začal dávat vše zavinu Mel