"KAU!!!!"
"Eh!!!!!"
"Ape semua ni. Tidakkkkkkk" kata mia padahal tak tau ape ape.
"Woi kau pahal tertiber" kata sha
Mia tersengih macam kerang terlebih wangi.
"Dah takde sapa yang bercakap. Aku bercakap la. 5 minit aku tunggu reaksi lepas sebut KAU!!!!!!!!!!!" jerit mia
"Pekak sia telinga aku" kata Liq a.k.a Putera Heykal Maliqe sambil menggosok telinga.
Mia memberi jelingan maut. "Ok ok" tangan diangkat macam penjenayah yang menyerah diri. Tau takot, putera heykal maliqe.
"Apahal lak boleh jumpa mamat kerek ni" kata xin
"Ape ke malang sangat aku ni jumpa mamat poyo ni." kata ira
'Mamat kerek dia panggil aku' gumam Richard zio.
'What aku yang hensem ni dipanggil poyo. WTH' desis hati A'qash Rayyan Afriz.
Flasback
Setelah ira abis menghantar gambar di ig. Dia bergegas ke arah xin.
"Nampak sha ngan mia tak" soal xin
"Entah. Chat la suruh tunggu kat parking." Balas ira.
"Done. Diorang tunggu kat luar. Tunggu jap aku nak beli aiskrim. Haus" xin pantas melangkah ke arah kedai.
Setelah membeli, diorang cepat cepat melangkah tanpa melihat kedepan lalu
Bammm aiskrim ira dan xin selamat dibaju kedua dua pihak.
"Aiskrim akuuuu" xin dan ira pasrah.
"Cik, bayar ganti rugi sekarang" kata seseorang.
"Asal lak. Kau bersalah jugak kan. Aku nak kau beli aiskrim baru untuk aku sekarang" protes xin
"Wo wo wo cik manis, rosak imej aku gara gara aiskrim murahan kau ni" kata seorang lagi.
"Ceh, aiskrim pon dah kecoh. Macam la dia hensem sangat smpai imej boleh rosak. Monyet lagi hensem" bantah ira.
"Beli sendiri laaa. Habis baju aku" bentak richard zio
"Apa kau kata?" Balas A'qash Rayyan Afriz.
"Malas ku nak layan mamat yang tak reti bahasa ni." Kata xin
"Eh kau yang langgar aku kan tadi. Nah sapu tangan terjatuh, tpi memandangkan baju aku kotor.. jap" A'qash Rayyan Afriz mengelap baju nya menggunakan sapu tangan tersebut.
"Woi sial. Kau pahal buat sapu tangan aku macam tu" marah ira
"Jom xin, bod*h la!! Kau simpan je la sapu tangan tu. Dah tk suci dah dia. Hmph!!" Sambung ira lalu menarik tangan xin.
Tetapi ada kaki yang menghalang, maka terjatuh la xin.
"Kau pahal monyet!!!" Tangan ditunjuk kearah zio.
Zio membuat muka selamba lalu meninggalkan tempat tersebut bersama rakannya Afriz.
"Shit" bermulalah sumpah menyumpah ira dan xin
End flashback
"Ooo macam tu" serentak mia, sha dan dua orang lelaki berkata.
"Salah budak laki ni bukan kawan kami" kata mia memberi pendapat. Sempat lagi beri pendapat budak ni.
YOU ARE READING
PRANK HUH??
RandomXin, sha, ira dan mia mempunyai sifat nakal yang tak boleh blah. Jangan buat mereka marah. Nanti guruh pon berbunyi sebab kegerunan naughty girl Ada rahsia yang disimpan naughty girl. Tidak pernah mereka beritahu bahawa sekolah itu adalah antara was...