31🔥Where

168 9 0
                                    

"Takkkkk!. Huh huh". Zio bangkit dengan cepat dari tidur yang mengejutkan. Peluh didahi. "Apa yang.. aku mimpi.... tadi" luah zio dengan nafas yang tersekat sekat

Jam ditelefon dilihat. 5:27 a.m. "Masih awal". Dengan mata yang tak boleh nak sambung tidur, zio mengambil tuala dan mandi.
.
.
.
"Nanti aku nak pegi bilik lepak naughty girls"

"Aku join"

"Yeah. Ponteng di hari pertama bersama naughty girls"

"Tu pun kalau diorang izinkan"

Dalam perbualan yang rancak, hanya zio yang tidak berminat malah menguis nguis sarapan dihadapannya.

'Mimpi apa tadi tu. Apasal aku tak dapat ingat'

Ziooo

Zio

Zioiioiouo

ZIOOOO!!

Terpelanting sudu yang dipegang zio. Terkejut.

"Uihhh terpelanting garpu"

"Overdos terkejut ni. Kah kah kah kah kah"

"Sampai mana bro, australia ke. Tak pun paris"

"Salah tu. Dia sampai ke hati xin sana"

"Wuuu huuu. Dah maju siot kau"

"Pewittt."

Zio lantas menjeling gengnya apabila terdengar tiga manusia dihadapan menyakatnya.

"Shut up" ujar zio lalu berjalan kearah dapur.

"Ish. Nampak sangat dah tu" liq geleng kepala

"Nampak hati yang tak tenteram" qazrul pegang dada dan buat muka entah apa

"Akibat rindu pada xin~~~" sambung afriz

~🔥~

Vroom vromm

Bunyi motor yang sedang memarkirkan diri menarik perhatian. Peminat? Tak la. Menarik perhatian cleaner yang baru je abis bersihkan laluan. Datang je motor diorang, terus kotor balik laluan tu.

"Aku tak nampak kereta jiran kita pon" ujar afriz sejurus membuka helmitnya

"Lambat kot"

"Eh kita ni pon dah kira lambat tau. Nak lambat mana lagi"

"Ye la. Aku rasa cikgu pun dah masuk mengajar". Sempat lagi badboys berborak. Cikgu dah masuk kelas woii.

"Hmmmm" serentak diorang. Dah takde idea lagi nak pikir kemana naughty girls. Eh jap. Apahal diorang fikirkan naughty girls.

"Jom lah"

Badboys bergerak menuju kekelas.

"Apahal semua kelas takda cikgu" soal qazrul kehairanan

"Meeting kot"

"Ish kau ni zio. Dua patah perkataan je kau cakap dari tadi"

"Ye la kan. Dua je dari tadi"

Dan bermulalah sesi mengutuk zio. Tadi menyakat, sekarang kutuk. Cubalah puji sikit zio tu.

Zio hanya menghiraukan rakannya. 'Takpa takpa. Ada api ada arang, ada hari aku kenakan korang.'bisik zio dalam hati. Pandai pula zio berpantun yer.

"Hello class, i'm Mhmmhmm" tanpa sempat qazrul menghabiskan ayatnya, liq dah pon menekup mulutnya. "Bisingler kau ni"

Masuk kelas macam biasa. Tapi takde cikgu. Fuh nasib. Kalau tak, kene denda. Pandangan para gadis terutama babies princess dihiraukan.

PRANK HUH?? Where stories live. Discover now