5🔥Naughty

282 15 1
                                    

5 inovatif

"Huargg dah rehat ke" kata sha yang mamai.

"Yer dan jom rehat." Ajak xin

"Jom" mia dan ira menarik tangan sha

Maka berjalanlah mereka menuju ke arah tempat yang boleh mengisi perut mereka.

"Jom guys, duduk sana" arah xin sambil membawa dulangnya.

Dann

"Woi kami first la" bentak sha

"Nope, we're first" bentak qazrul

"No"

"We first"

"We"

"No we.."

"Stop it" xin dan zio mengarah

"You shut up" serentak sambil tangan dihala kearah bertentangan.

"Stop copying me" again

"Enough guys" kata mia dan liq. Eh. Jelingan diberi sesama sendiri tanda 'pahal kau ikut aku'.

"Kongsi je la" kata syazani a.k.a ketua kelas tiba tiba masa lalu tepi badboys dan naughty girls.

Semua menoleh kearah syazani. "What. Duduk je la. Dah tkde tempat lain dah. Semua penuh. Baik duduk sebelom ade orang amik tempat korang tu" bebel syazani lalu pergi.

Ada betul jugak. Terus duduk. Badboys dan naughty girls duduk bertentangan. Jeling sesama sendiri macam nak meletus gunung berapi tengok diorang ni. Panas sepanas seterika, panas lagi bahang diantara mereka.

Orang disekitar mereka pon terasa tempias gerun mereka. Sampai ada yang makan dengan tangan yang terketar ketar. Haha

Makanan didepan dimakan dengan geram plus tak puas hati. Air yang manis terasa pahit.

"Dah jom guys. Makin lama makin panas aku kat sini" kata mia

Dan tinggallah badboys yang menjamah makanan.

"Hey you all's "

Badboys menoleh lalu makan kembali. Tak yah tengok pon takpe. Suara tu pon dah macam gegediks.

"Heyyy!!" Bentak kiara tk puas ati atas layanan badboys.

"Kau nak ape" tanya liq malas

"Nak makan dengan you guys boleh" pinta sofea sambil buat muka comel.

Nak termuntah badboys melihatnyer. Comel? Yulkssss. Comel lagi naughty girl. Eh. Ehem ehem.

"Tak boleh dah penuh" kata afriz

Manakala zio tidak peduli langsung ape yang berlaku. Yang dia tau. Makan then blah.

"Alaa tadi minah tu duduk sini tak pe oky jer" bentak lily.

"Orang dah kata tak boleh tu tak boleh la. Asal bengap sangat ni. Nak kata tak pandai, pandai jugak. Nak kata bodoh, boleh la dikategorikan sikit." Jelas qazrul

"Blah la. Rimas tau tak" kata liq

"Kalau tak nak" kata kiara

"Tak nak? Duduk lah" kata afriz

Maka duduk la babies princess dihadapan badboys.

"Dah duduk kan" tanya afriz

Anggukkan diberi + senyum manja. Teruja la tu orang kasi duduk.

"Oky. Korang duduk lah lama mana pon situ tpi.."kata liq

"Aku nak blah" zio bangun lalu pergi dan diikuti yang lain.

PRANK HUH?? Where stories live. Discover now