Briella érdeklődve vizsgálgatta a kicsiny házikó tündérmesékbe illő berendezését. A napfény a konyhaablak zöld növényekkel keretezett üvegén keresztül öntötte el meleg, fehér fénnyel az egész lakást. Úgy tűnt, ez a kedves kis házikó egy boldog, idős nénike, aki hintaszékben kötöget, miközben a cicája az ölében dorombol. Bria imádta első pillanattól fogva.
- Tökéletes! Kiveszem! - mondta lelkesen az ápolónak. A fiatal férfi kedvesen mosolygott, majd egy kis papírtasakot nyújtott át neki.
- Hetente kétszer jár majd erre a felügyelőd, együtt megkávéztok majd, és elbeszélgettek a mindennapi dolgaidról. Én csak hetente egyszer fogom hozni a gyógyszereid, de neked minden nap a videófon előtt ülve kell bevenned. - a férfi szigorú, de játékos hangon adta ki az instrukciókat, Bria pedig lelkesen bólogatott. Értett ő mindent.
- És a kert? Elültethetek benne növényeket? Szeretek kertészkedni, de nem nagyon értek hozzá.
- A kertészünk, Leander bácsi nagyon fog örülni egy új tanítványnak. Majd szólok neki.
Bria arca felragyogott, és a férfi, akinek eddig kétségei voltak, most megkönnyebbülve látta, hogy a lány rendben van. Megmutatta neki még hogy működnek az elektronikai berendezések a házban, majd egy igazi, nem - begyakorolt szakmai - mosollyal elhagyta a kis házikót és távozott a kis köves úton át.
Még az utcáról visszanézett, halványkék egyenruhájában magányosan ácsorogva, és éppen elcsípte a lányt, amint belehuppan a hintaszékbe a beépített tornácon, és lelkesen hintázik, a kezeivel macskasimogatást mímelve. Oak elgondolkodott, a lány fájljában mintha lett volna szó egy macskáról. Majd szólni fog a lány felügyelőjének, hogy vigyen magával egy macskát a központból házavató ajándéknak. Bria biztos nagyon fog örülni neki.
Bria keze megfagyott a levegőben, ahogy a képzeletbeli macskát simogatta, a hintázásban is megállt. Eszébe jutott egy gyönyörű, fekete macska, viharvert, félszemű, amint felnéz rá, és nyávog egyet. Briát kirázta a hideg, felpattant a hintaszékből, és gyorsan visszarohant a nappaliba, hogy bekapcsolja a tévét. A funkciók közül kiválasztotta a játékmódot, majd nekiállt a virtuális farmján aratni, cuki varázslényeket etetni és aranyat begyűjteni. Bria imádta a szimulációs farmjátékokat varázslényekkel, már számtalan játékot elunt, csak hogy újba kezdjen végül. Ez megnyugtatta. A démonok is elcsendesedtek, amikor ennyire összpontosította a figyelmét.
Briella elfészkelődött a kanapén, majd elindított egy sorozatot. Amikor megkordult a gyomra, kiment a konyhába átkutatni a konyhaszekrényeket. Hosszú idő óta kedve támadt valami finomat összeütni, és most, hogy a gyógyszeres kezelésnek hála túljutott a kritikus ponton, már étvágya is volt.
Az alsó szekrények közül az első a hűtő mellett takarítószereket, mosószereket és szappanokat tartalmazott, így azt gyors átfutás után vissza is csukta, majd a következőhöz fordult, ahol lábasok csinos kis halmokban egymásba illesztve várták a használatot. Az ajtóra akasztott serpenyők alján megcsillant a fény, látszott, hogy vadonat újak.
De mielőtt még felavathatná őket, alapanyagokra lenne szüksége, azonban a harmadik szekrény csak a kukát tartalmazta a mosogató alatt, így hamar kiábrándult az alsó szekrényekből.
Bria megvizsgálta a konyhapulton álló fűszereket, és meglepve tapasztalta, milyen nagy a választék a helyes kis fűszeres polcon. Azt hitte nem engedik meg neki a fűszeres ételeket, de ha itt vannak, akkor használhatja is őket.
A felső szekrények közül megint csak a hűtő mellettit választotta elsőnek, amiben az alsó polcon helyes kis színes poharak, a felső polcon pedig vidám bögrék laktak. A második szekrényben mindenféle tálak, edények és mérőeszközök vártak türelmetlenül a használatra, a harmadik szekrény viszont teljesen üresnek bizonyult, a hátlapján valamiféle furcsa, sötét, elvadult fantasy tájat ábrázolva. Bria egy pillanatig még mereven bámulta a képet és az apró fénypöttyöket a háttérben – nyilván egy kis falu – majd a sötétben világító virágok részletgazdagságán ámulva becsukta a mosogató melletti szekrényt, és eltűnődött, vajon miért ragaszt egy képet valaki a szekrény hátuljára, amit rondán keresztbevág a polc.
YOU ARE READING
Hogy váltam rabszolgatartóvá egy új világban
FantasyFőhősnőnk éppen egy súlyos, traumatikus betegségből épül fel, amikor felfedezi, hogy a konyhaszekrény ajtaja egy másik világra nyílik. Vajon mit tenne bárki más a helyében? Új életet kezdene a másik világban rabszolgákkal, vagy maradna az eredeti vi...