Capitolul3: Mama e un monstru

57 6 4
                                    

Eram la mine in camera si nu imi puteam lua gândul de la Jessica.

4 ani fara sa o vad.. Stai! Dar vacanța de vara? Ma duc sa imi întreb părinții.

- Mama, tata, Jess se întoarce in fiecare vara , nu?

- Ne pare rău Evelinne, dar e mai bine pentru ea sa nu se întoarcă, asa va avea timp sa învețe. A spus mama ușor trista.

Am plecat la mine in camera, normal.

Eram plină de nervi asa ca am căutat pachetul de țigări in ghiozdan. Ma uit in el si era gol. Nu pot sa cred ca am fumat deja 20 de țigări in 3 zile..... Devin dependentă? Stai asa.. Sunt deja p, of Doamne, ce fac eu cu viața mea?

Dupa o jumătate de ora de facut teme si chestii ma cam plictisisem, si am decis sa merg sa iau niste bani de la mama sa imi iau țigări.

- Mama! Am nevoie de vreo 15 lei sa iau... Aa.. Rechizite! ,, bravo Evelinne, te va prinde ca vrei țigări"

- Ce rechizite ai nevoie? Întreaba ea prinzand momeala.

- Pai.. Cateva pixuri, caiete, creioane... Dar ma duc eu singura, nu-i problema.

- Dar ploua afara, te duc cu masina?

- Uhmm... Bine.

Aveam un plan, normal.

Am urcat repede in masina intr-o pereche de șlapi, ce alegere buna. Eram in maieu si pantaloni scurti, perfect pentru plaja, ca doar na, fulgera. Am ajuns in fata librariei. Nu m-am gândit la asta. Doamne, ce ma fac, doar nu o avea țigări la librărie.

- Mama, mi s-a facut foame, mai bine ma duci mai întâi la un magazin sa-mi iau un sandwich, sa nu ramân fara bani.

- Avem friptura acasa. Spune ea ridicând o sprânceană.

- Sunt vegetariana. Răspund eu serioasa, dupa care ma ia cu fiori pentru ca am spus ca vreau sandwich.

- Si sandwich vrei?

- Da, cu legume.

A prins momeala, a băgat viteza si am ajuns in fata unui magazin dubios, plin cu bețivi, drogati, curve....

Am intrat înăuntru si pentru prima oară in 3 ani de zile mi s-a facut frica. Am cerut repede niste țigări Marlboro.

Am ieșit din magazin si i-am facut semn mamei ca nu are sandwich-uri.

Am intrat înăuntru si am repetat.

- Nu are aici sandwich-uri.

- Atunci hai in alta parte. Spune ea gata sa pornească.

Un drum liniștit, unde numai picaturile puternice de ploaie ce făceau contact cu parbrizul se auzeau. A durat cateva minute bune. Tot era inchis. Am ajuns fix in fata magazinului unde lucra mama colegei mele de banca, Carla. M-am bucurat tare mult, pentru ca ea imi da chestii pe datorie, mi-ar place sa fie mama mea. E o femeie înalta, bruneta, ochii verzi, buzele roșii intodeauna, si miroase a vanilie.

Am intrat înăuntru si am stat la coada, așteptând sa-mi vina rândul.

- Buna Tamara! Spun eu abea schitand un zâmbet.

- Hey Evelinne, întreba Carla de tine, vroia sa vina pe la tine dar nu am lăsat-o din cauza furtunii.

- Pai.. Cand se opreste poate veni?

- Sigur. Acum , spune ce iti dau?

- Vreau un sandwich dar nu am bani.

- Imi aduci banii Luni?

- Da!

Mi-a dat un sandwich cu ou, salata, si castraveți. Scarbos,

Am intrat in masina si i-am spus ca ar trebui sa mergem la librărie.

Am ajuns, si intru repede, nu știam ce sa fac , nu mai aveam bani, asa ca mi-a venit o idee.

- Mama, am pierdut banii! Spun eu speriata.

- Cum?! Erau ultimii mei bani schimbati, mâine te duci la scoala fara pix! Treci in masina.

A pornit cu o viteza atât de mare, ca in 2 minute eram deja in sufragerie.

- Evelinne, treci in camera ta! Spune mama nervoasa.

- Ok, acolo ma si duceam. Am urcat o treapta si am auzit din nou vocea enervanta.

- Atunci pleci din casa asta! A tipat mama. M-am saturat de tine! Esti un copil dificil! Nu vreau sa te mai vad, sper sa ajungi acolo unde a ajuns si Jake!

Nu am putut sa cred ceea ce auzeam.

________________________________________________

OK, PREA DUR? POATE... DECI, MA BUCUR CA POT SCRIE CARTEA ASTA ÎNSFARSIT... CAND SCRIU, SIMT CA MA ELIBEREZ.. DAR ASTA NU INSEAMNA CA NU TREBUIE SA VOTEZI ;)

@NutellaLover69 treceti pe la toateeeeee povestite sale

@Criss345 are o singura poveste dar e superba

@paaul14 are o poveste foarte interesantă, care seamănă cu a mea, defapt a mea seamănă cu a lui... SUNT DE ACELAȘI GEN.... SI GATA... SI DA, ȚIP!!!

SPER CA ESTE PE PLACUL VOSTRU CAPITOLUL, O SA POSTEZ DIN CE IN CE MAI DES, V-AM PUPAT MICII MEI DRACUSORI!! :**

:3

Darkest TimeUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum