Capitolul1: Cazand intr-o depresie

258 11 4
                                    

* un an in urma*

Sângele a izbucnit mai ceva ca un vulcan. La fel si lacrimile care mi se preling pe obraz. Capul incepe sa ma doară, lafel si încheietura mâinii.

Cutitul era ca o seringa cu sange, picura intr-una pe podeaua cea alba.

Oh, alb si rosu, combinatia perfecta!

Nu puteam strica un asa moment frumos, am decis sa aprind o tigara.

Acel sentiment ce te îndruma spre extaz... Pursisimplu sunt dependenta.

Se aud niste pasi. Ascund cutitul si pachetul de tigari, si imi pun mana la spate. Cred ca era mama... Stai nu, merge prea repede, e tata.

Vad cum usa se deschide, si intra o mana cu o manichiura clasica de un albastru cobalt. Era sora mea, se pare ca am dat gres.

- Iar stai singura in canera? Ma intreaba ea, o iubesc, dar nu-i arat asta... Nu stiu de ce nu-i raspund, sunt blocată... Daca afla ca ma taiam? Sau, si mai rau, ca fumam?

- Eva! Cu tine vorbesc! Striga Jessica.

- Ti-am spus sa nu-mi mai spui Eva! Ma cheama Evelinne! Spun eu pe un ton destul de nervos, aruncând cu o perna in ea... Ieși! I-am reprosat văzând ca nu se mai misca din usa.

A intrat in camera cu niste pași lenți si s-a așezat langa mine in pat.

- Evelinne, tu trebuie sa intelegi ca esti prea singuratica, nu ai prieteni, nu ai cui sa-i ceri ajutorul, te-ai îndepărtat de mine si de mama noastra. Timpul tau il petreci doar la scoala, in camera si cu tata. Ce ti se intampla? Esti conștienta ca poti deveni depresiva?

Am inceput sa plang.. Sa plang, silentios, dar ma durea atat de tare... Nu sunt depresiva, sunt pursisimplu emo. Asa simt eu, imi place sa ma tai, iubesc durerea.

Jessica m-a luat in brate scurt, si a plecat.

Am scăpat. Nu si-a dat seama. Nu a aflat nici de taietura, nici de tigari.

Am mai stat ceva timp ingandurata dupa ce Jessica plecase din camera. Oare de ce am devenit asa? Eram un copil fericit, cu o sora , un frate , si prieteni... Stai putin...

Stiu de ce sunt asa, mereu trista, mereu singura. Moartea fratelui meu este cauza. Jake.. L-am iubit foarte mult, si de aceea sunt asa.. Asta este cauza!

Am petrecut restul serii pe net, si.. Am stat cam mult,; era deja ora 03:09 dimineata, iar eu aveam scoala. Am adormit imediat, dar m-am trezit cam tarziu: 09:37. M-am îmbrăcat imediat, m-am pregătit, si desigur pachetul de tigari in buzunar. Nu pot trai fara.

Am coborat in graba iar pachetul alunecase. ,, Am dat de belea..." Gandeam eu foarte speriata.

Noroc ca nu-l văzuse nimeni. Am iesit neobservata pe usa, iar pe drum ma gandeam ce scuza sa folosesc, era aproape ora zece, si mai aveam doar trei ore de scoala.. Eh, asta e!

Eu sunt genul de persoana care nu ma intereseaza parerea nimanui.. Asa ca am inventat cea mai banala scuza.

- Evelline Stars! Ai întârziat 2 ore! Ce ai de spus in apararea ta?! Ma intreaba destul de nervoasa profesoara de isotorie.

- Haha.. Pai... Sa vedeți... Stiti.. E amuzant, pentru ca .. Aaaa... Peștele, fratelui, bunicului , unchiului , tatălui meu a născut.

Toata clasa a inceput sa rada, dar nu imi pasa. Eu eram in lumea mea neagră si întunecată.

___________________________

HEII!!! :*** sper sa va placa noua mea carte:) in caz ca am ceva greșeli va rog sa ma corectati, si treceti cu o parere sa -mi spuneti daca e oarecum interesanta;))

Nu uitati sa treceti pe la @Criss345 la povestea sa, e superba.

@paaul14 la cartea sa ,, Contra tututor" e o carte super deși nimeni nu o citeste, si e pacat.

O sa pun next cand stiu ca acest capitol are destule voturi ;)

Papa!!

Darkest TimeUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum