Capitolul2: Adio Jess

56 8 4
                                    

Eram pe drum. Ma întorceam de la scoala, ploua, bătea vântul, o vreme potrivită pentru inima mea.

Ajung acasa si imi vad familia in living zâmbind.

- Ce se întâmpla? Întreb eu oarecum indiferenta.

- Jess pleacă la facultate! A răspuns tata bucuros.

- Ce?!! A fost singurul lucru care il mai puteam gândi.

Nu se poate! Nu! Nu pleacă Jessica de aici! Nu am de gând sa ramân cu monstrozitatile astea de părinți.

- Sora ta pleacă la facultate. Repeta mama.

- Uhm.. Ok.

Am încercat sa par indiferenta dar inauntrul meu plângeam.

Am urcat repede scările si am intrat in camera mea. Acolo ma așteptau pozele lui Jake. Un moment de euforie a apărut in sufletul meu atunci cand ma gândeam la Jake... Nu pot sa cred, dar simt ca trăiește!

JESSICA P.O.V

Evelinne părea foarte suparata. Nu. Era foarte suparata, si sunt sigura ca acum plânge. Mama nu o înțelege, tata nu o înțelege, nici eu nu cred ca o inteleg. Ar trebui sa urc scările si sa stau la ușa. Oare ce o face ?

EVELINNE P.O.V

Se aud niste pași, imi șterg repede lacrimile si dau drumul la TV.

Era Jessica. Eram sigura, chiar daca nu intra.

- Jess, stiu ca tu esti.

A intrat in camera cu ochii inlacrimati. Nu am putut rezista si am început sa plângem amândouă. Eram îmbrățișate, iar eu nu imi puteam lua gândul de la Jake.

Lacrimile se oprira. O vad pe Jessica cum se ridica din pat si imi face semn sa o iau in brate. Dupa o imbratisare lunga s-a auzit un claxon.

- Larevedere piticot!

- Papa Jessica! Am spus eu oftand. A fost prima oară cand mi-a plăcut ca-mi zice piticot.

____________________________________

HEII:*** însfarsit capitolul 2 !!! Yay , am dabea 6 voturi.... Eh, nu contează.

Am schimbat coperta, astept păreri , sper sa va placa , stiu cam scurt :)

Va rog sa treceti pe la @Criss345 la Best Friends Forever

@paaul14 Contra Tuturor

Sper ca va placut ultimul meu capitol, promit ca postez cat mai repede si 3

:********************************************

Darkest TimeUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum