2. Tipuri de baieti

380 6 0
                                    

Cum stim cu totii foarte bine exista "n" tipuri de personalitati. Uitati cateva din cele mai stupide.

Tipul cool:

Cred ca aproape fiecare scoala/ liceu/ colegiu are un astfel de baiat. Este destept ( mai mult sau mai putin), spiritual, cu alura de sportiv( nu tocmai) si popular. Acesta nu va iesi insoti decat de o fata superba. Te poti apropia de el, ei bine, sa zicem in visele tale doar daca nu esti o miss gorgeous. Chiar daca se intampla sa iti arunce ceva vorbe nu vei putea decat sa rosesti sau poate esti o fata mai intreaga la  minte si vei putea duce o conversatie interesanta.

Viitorul titrat

Vrea sa devina doctor, avocat, dentist, contabil sef, geniu la Oxford, etc. Acesti baieti ar trebui scosi la licitatie pentru mame ambitioase care cauta sa-si  marite fata cu unu om "perfect" din punctul lor de vedere. El e visul oricarei mame, sau va fi odata ce isi incheie studiile. El e barbatul conventional care nu se abate de la reguli si abia cand o sa-si vada toti prietenii cu o iubita o sa incerce sa faca rost de una. Insa de cele mai multe ori, saraca fata va auzi lucruri de genul: " Nu pot sa ies, am prea mult de lucru. Daca vrei vino tu pe la mine". sau " Nu pot vorbi prea mult la telefon, am de lucru." . Ei bine acest tip de persoane vor fi libere in aa.. citez un prieten " Voi fi disponibil in februarie in viitorii patru ani. ". ( desigur a spus-o in gluma). De altfel, drumul acestui tip de baiat  e previzibil: liceul terminat cu note maxime, un serviciu mai mult ca excelent, casatorie, locuinta, 2-4 copii, viata sentimentala. PLICTISITOR!!! Daca maica-ta il place asa de mult- se poate marita cu el!

  Tocilarul

E acea persoana care invata incontinuu si degeaba ca tot nu ii ramane mai nimic in cap. Totul la el e mecanic. Nu are prieteni, sta mereu in casa si e destul de usor sa-l recunosti.

  Glumetul

Acest tip de baiat nu e deloc glumet ci incearca sa para criticand defectele oamenilor nestiind defapt ca el e un experiment esuat. Nu ma refer la oamenii care chiar stiu sa faca glume bune si care au simtul umorului.

Mitocanul

Se da in vant dupa lucrurile dezgustatoare. Nu are nici cea mai vaga idee ce e o periuta de dinti, apa si sapunul sau cum se folosesc acestea. Este un maniac al sexului. Nu exista moment in care sa nu scoata o minciuna gen  " Bai am fost la tipa aia brunete aseara si..." intelegeti voi.

  

  Sportivul

Poate parea atragator la prima vedere. Este popular, naiv, intrucat trebuie sa faca un dus dupa giecare meci si moroase mai frumos decat restul baietilor. In week-end sta cu prietenii si se uita la meciuri, citeste o rubrica sportiva , discuta de ultimul meci al echipei  " x" sau merge pe stadionul din apropiere, desigur la un meci ( de ce ii place lui). Deci cand te mai intalnesti cu el?

  Se antreneaza toata saptamana si cand este de acord sa-ti acorde o ora veti sta si veti vorbi despre sport. Esti sigura ca iti doresti asta?

 

Aceste exemple sunt, desigur, exagerate. In realitate majoritatea baietilor sunt combinatii din aceste tipuri. Trebuie sa fi atenta ca el sa nu aiba prea multe caracteristici negative.

In the boys mindUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum