11.Trist dar adevarat

119 8 0
                                    

Inspiratia pentru acest capitol mi-a fost data de frumusetile liceului meu. Adica nu numai ca arata de ti se inmoaie picioarele doar vazandu-i dar iti doresti din ce in ce mai mult sa ai o relatie cu ei.

Ei bine ce e de facut in cazul asta? Din pacate mai nimic. Si acum sa va povestesc cum am procedat si la ce concluzie am ajuns.

Cum spuneam am pus ochii pe un astfel de baiat si am asteptat pana in seara in care merg toti adolescentii la club. I-am lasat un mesaj pe facebook care spunea ceva de genul "Hey!:) Ce faci?". Dupa miezul noptii cand totii eram in club primesc un replay de la el care spunea sec " in club". Logic ca nu mai aveam ce spune decat un simplu "aha" apoi am inceput sa ma plimb pe acolo,sa dansez, sa beau si etc.( da, eu NU ma imbat usor) Il vad pe el imbracat mai elegant ca niciodata si incep sa dansez prin acea zona, apoi pe la doua jumatate durerea de picioare ma prinsese in cel mai rau hal. Normal sa dansezi 97% din timp pe tocuri de 12 cm nu e cel mai usor lucru. Ma asez la masa noastra si ii dau iar un mesaj pe facebook cu "smechera camasa" . In cateva momente replay-ul lui si-a facut aparitia cu un vag cuvant "ms". Am zis ca nu are rost sa mai zic nimic tinanad cont ca am vazut cu ce tipe smechere statea el.

M-am lasat efectiv pagubasa. Zilele urmatoare la scoala il vad iar. Privirile ni se mai intersectau dar atata tot.

Apoi am stat si m-am gandit ca nu ar fi niciodata unul ca el( el fiind clasa a unsprezecea) sa fie interesat de una ca mine ( eu fiind boboc) plus ca daca nu arati ca papusile alea made in plastic nu prea ai cum sa te apropii de el. Sau poate ma insel?

Nu stiu... inca acesti baieti frumosi si golanasi raman cu un semn de intrebare prin atitudinea lor. Asa ca pregatiti-va sa fiti socate de orice in preajma lor.

Un sfat de a unei prietene de a mele care a fost cu un astfel de tip: " Daca reusiti sa-i faceti sa se comporte ca niste domni cu voi, e bine daca nu dreseatii daca stii ca ii ai la mana".

 

 

In the boys mindUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum