9.Ce fac baietii dupa o despartire...

133 7 0
                                    

Dupa ce o fata se desparte de un baiat, ei bine, ca si noi, ei sufera o mica drama. Cum de a putut respectiva sa faca asa ceva?

  Ei bine va invit sa vedeti, defapt sa cititi ce fac acestia dupa o despartire.

  Pentru baietii mai sensibili o sa fie un soc si nu exagerez. Acestia o sa tina in ei toate framantarile, o sa iasa foarte des cu prietenii, cand e singur acasa o sa dea muzica la maxim si o sa se gandeasca in gol. Aceasta actiune a lor o sa se repete pana cand o sa gaseasca pe alta fata.

  Pentru baietii care par a fii din piatra sau nepasatori. Despre acestia insa aveti mereu sentimentul ca totul o sa fie bine, dar in interiorul lor se simt raniti. Ei sunt de pilda genul care se gandesc sa treaca mai departe si sa lase trecutul in urma cautand imediat o alta fata cu care sa se distreze, chiar daca in interiorul lor poate ca ar da si jumatate din tot ce au ca sa mai stea cu persoana cu care au fost. Au adesea iesiri in baruri si toata supararea se rasfrange in alcool.

  Iar fetelor daca auziti la baieti ca " vai da mie chiar nu imi pasa daca se desparte de mine ca etc..." sa nu ii crede-ti nici macar o clipa. Vor doar sa para mari si tari in fata voastra cand defapt adevarul e cu totul altul.

In the boys mindUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum