6.Baietii si relatiile

172 5 0
                                    

Da, da si iar da. Mai intai trebuie sa va previn ca nu toti baietii vor clasicul tip de relatie de lunga durata. Relatiile pe care le cauta ei difera de la unul la altul.

1. Baiatul cu carnetelul:

Pentru el nu conteaza cum esti, ce gandesti. Pentru el conteaza cantitatea, adica cu cat mai multe fete au fost cu el cu atat mai bine.

2. Indecisii

Nu stiu exact ce vor. Ei spera la o relatie de lunga durata, dar nu se poat decide cu ce fata vor sa fie. Testeaza mai intai terenul si in final, poate isi aleg pe cineva.

3. Cei ce au un scop...

Cred ca ati auzit de atatea ori persoane care au o relatie pana cand ajung la ce vor. La acesti tip de baieti e destul de evident ce vor de la o fata, nu?

Sau de cele mai multe ori este evident. ( sex )

Odata ce li s-a facut pofta mai stau o perioada de timp cu tine si apoi te parasesc.

4. Relatia la misto

Ei bine aici sunt doua subpuncte. Primul subpunct ar fi pariul, adica un baiat, pe nume x, pune pariu cu un alt baiat, pe nume n , ca de pilda n nu poate fi in relatie cu o fata pe nume z. In acel moment baiatul care e supus pariului, in cazul nostru n, trebuie sa faca sa fie cu acea fata in decursul a unui timp stabilit de baiatul x. In cazul in care biatul n reuseste sa fie cu fata z, el o sa incerce sa afle tot felul de lucruri despre ea si viata ei intima, pe care o sa le spuna grupului lui de prieteni, ceea ce il include si pe baiatul x, care la randul lor vor zice si la altii. In final ajunge sa afle toata incinta, apoi scoala/ liceul/ colegiul si acea fata pica de proasta pelanga cat de stanjenita si suparata o sa fie cand o sa afle ca toti ii cunosc o parte din viata ei intima.

Al doilea subpunct este relatia facuta la misto in fata grupului tau de prieteni. Adica doua persoane cad de acord sa fie intr-o relatie in care sa nu puna suflet pe o durata doarte scurta si, de obicei, aceste relatii sunt facute intre persoane care nu se potrivesc deloc, doar de dragul de a rade de cei care chiar ii cred.

5. Iubaretii numit si clasicul de relatie de lunga durata.

Ei bine exista foarte putine persoane care chiar reusesc sa aiba o relatie de lunga durata cu cineva. Acei baieti sunt greu de gasit. Sunt timizi( sau nu), sentimentali, protectori si iubareti. De cele mai multe ori sunt acele persoane retrase.

In the boys mindUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum