Bir İntihar Notu: 1964
"Hayatımı almaya hazırlanırken, bu hareketle ortaya koyduğum herhangi bir suçluluk veya acının tespiti için gerekli olduğumu hissediyorum. Bu, kendisinden başkasının suçu değil. Bir kereliğine onun varlığını uyandırıp hissettim. ve onun şeklini gördüm. Bir kez daha uyandım ve sesini duydum ve gözlerinin içine baktım. Bir sonraki uyanışım için yaşayabileceklerim korkusu olmadan uyuyamam. Hiç uyanamam. Hoşçakal. "
Aynı tahta kutuda bulunan, William ve Rose'a gönderilen iki boş zarf ve zarfsız bir kişisel mektup.
"Sevgili Linnie,
Senin için dua ettim. Adını söyledi.
Dergi Girişi (İspanyolca'den çevrilmiş): 1880
"En büyük dehşeti yaşadım. En büyük dehşeti yaşadım. En büyük dehşeti yaşadım. Benimkini kapattığımda gözlerini görüyorum. Boşlar. Siyah. Beni gördüler ve deldiler. Islak eli. uyumam. Sesi (anlaşılmaz metin). "
Mariner'in Günlüğü: 1691
"Uykumda bana geldi. Yatağımın dibinden bir sansasyon hissettim. Her şeyi aldı. İngiltere'ye geri dönmeliyiz. Rake'in isteği üzerine buraya tekrar dönmeyeceğiz."
Bir Tanıktan: 2006
"Üç yıl önce, 4 Temmuz için ailemle birlikte Niagara Şelaleleri gezisinden yeni döndüm. Uzun bir sürüşten sonra hepimiz çok yorulduk, bu yüzden kocam ve ben çocukları yatağa yatırdık ve aradık. bir gece.
Sabah saat 4 civarında kocamın tuvaleti kullanmaya başladığını düşünerek uyandım. Anı çarşafları çalmak için kullandım, sadece onu süreçte uyandırmak için kullandım. Özür diledim ve yataktan kalktığımı söyledim. Yüzüme döndüğü zaman, nefes aldı ve ayaklarını yatağın ucundan yukarı çekti, böylece diz neredeyse beni yataktan attı. Sonra beni yakaladı ve hiçbir şey söylemedi.
Karanlığa yarım saniye ayar yaptıktan sonra, garip reaksiyona neyin sebep olduğunu görebildim. Yatağın dibinde, bizden uzakta otururken ve bize bakarken, çıplak bir adam veya bir çeşit büyük tüysüz bir köpek olduğu ortaya çıktı. Vücut pozisyonu sanki bir araba veya başka bir şey tarafından vurulmuş gibi rahatsız edici ve doğal değildi. Nedense, ondan hemen korkmadım, durumu ile ilgili daha çok endişelendim. Bu noktada bir şekilde ona yardım edeceğimizi varsaydım.
Kocam kolunun ve dizinin üzerinden bakıyordu, cenin pozisyonuna sıkışmıştı, zaman zaman yaratığa dönmeden önce bana bakıyordu.
Bir hareket telaşında, yaratık yatağın yan tarafına dolandı ve sonra kocamın yüzüne bir ayağından daha az olana kadar, yatak boyunca hızla kıvrımlı bir hareketle süründü. Yaratık yaklaşık 30 saniye boyunca tamamen sessizdi (ya da muhtemelen 5'e yakındı, sadece bir süre gibi görünüyordu) sadece kocama bakıyordu. Daha sonra yaratık elini dizine koydu ve koridorda koştu, çocuk odalarına yöneldi. Çocuklarımı incitmeden önce onu durdurmayı planlayan ışık geçişi için koştum. Koridorda geldiğimde, yatak odasındaki ışık çömeldiğini görmeye yetti ve yaklaşık 20 feet uzağa çarptı. Arkasını döndü ve doğrudan bana baktı, kanla kaplıydı. Duvardaki düğmeyi çevirdim ve kızım Clara'yı gördüm.
Kocam ve ben kızımıza yardım etmek için acele ederken yaratık merdivenlerden aşağı koştu. Çok ağır yaralandı ve kısa süren hayatında bir kez daha konuştu. "O Rake" dedi.
Kocam arabasını o gece göle götürdü ve kızımızı hastaneye götürdü. Hayatta kalmadılar.
Küçük bir kasaba olarak, haberler oldukça çabuk bitti. Polis ilk başta yardımcı oldu ve yerel gazete de büyük ilgi gördü. Ancak, hikaye hiç yayınlanmadı ve yerel televizyon haberleri de hiç takip edilmedi.
Birkaç ay boyunca oğlum Justin ve ben ebeveynimin evinin yakınındaki bir otelde kaldık. Eve dönmeye karar verdikten sonra, cevapları kendim aramaya başladım. Sonunda bir sonraki kasabada benzer bir hikayesi olan bir adam buldum. Temasa geçtik ve deneyimlerimiz hakkında konuşmaya başladık. New York'ta şu an Rake olarak adlandırdığımız yaratığı gören diğer iki kişiyi biliyordu.
Dörtümüzün internette yaklaşık iki yıl boyunca avlanması ve Rake'nin hesabı olduğuna inandığımızın küçük bir koleksiyonunu bulmak için mektuplar yazması gerekiyordu. Hiçbiri herhangi bir ayrıntı, tarih veya takip vermedi. Bir dergide ilk 3 sayfada yaratığın yer aldığı bir yazı vardı ve bir daha asla bahsetmedi. Bir geminin günlüğü, yalnızca Rake'den ayrılmalarının söylendiğini söyleyerek karşılaşmadan hiçbir şey açıklamadı. Kayıttaki son giriş buydu.
Bununla birlikte, yaratığın ziyaretinin aynı kişiyle yapılan bir dizi ziyaretten biri olduğu birçok durum vardı. Kızım da dahil birden fazla kişinin konuşulduğundan bahsetti. Bu, Rake'in son karşılaşmamızdan önce herhangi birimizi ziyaret edip etmediğini merak etmemize neden oldu.
Yatağımın yanına bir dijital kayıt cihazı ayarladım ve iki hafta boyunca her gece bütün gece çalışır halde bıraktım. Uyandığımda her gün yatağımda yuvarlanan seslerimi sıkıca taradım. İkinci haftanın sonunda, normal hızın 8 katı kayıtta bulanıklaştırma yaparken ara sıra uyku sesine çok alıştım. (Bu hala her gün neredeyse bir saat sürdü)Üçüncü haftanın ilk gününde, farklı bir şey duyduğumu sandım.Bulduğum şey keskin bir sesti. Rake yaptı. Yazmaya bile başlayacak kadar uzun süre dinleyemiyorum. Henüz kimsenin dinlemesine izin vermedim. Tek bildiğim, daha önce duymuş olduğum ve şimdi kocamın önünde otururken konuştuğuna inanıyorum. O sırada hiçbir şey duymadığımı hatırlamıyorum, ancak bir nedenden dolayı, kayıt cihazındaki ses beni hemen o ana geri getiriyor.
Kızımın kafasından geçen düşünceler beni çok üzüyor.
Hayatımı mahvettiğinden beri Rake'i görmedim, ama uyurken odamda olduğunu biliyorum. Bilirim ve korkarım bir gece onu bana bakarken görmek için uyanacağım. "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Crepypasta
ParanormalCrepypasta karakterlerinin bilinmeyen ozelliklerini ve hikayelerini paylaşıcam Umarım beğenirsiniz