Alice tatlı , zeki bir kızdı ama çok arkadaşı yoktu. Bu yüzden kendine ait bazı "arkadaşlar" yarattı .Hayaliydiler ama onun için gerçekti.Onları sayılardan sonraadlandırmaya başladı ve ilkarkadaşına Sıfır adı verildi . Bir süre sonra, artık ona ihtiyaç duymadığı için Sıfır'ı unutmaya başladı . Bir gün,ailesi korkunç bir araba kazasında öldü ve hepsinin olmasını izledi.Daha sonra komşu komşusu Bay Rogers tarafından evlat edinildi .Evine girdiği dakika dövmeyebaşladıonu ve onun için her şeyi yapmasını sağlayın . Kendisini zaman zaman korkunç bir şekilde dövmesini engellemek için el emeği yaptı.
Yıllar geçti ve birçok insan tarafındanzorbalığa alışmaya başladı . Sürekli aldığı siyah gözler hakkında sürekli sorgulanırdı, ama hiçbir şey demedi.Daha sonra, birisi onu şiddetle ittirmeden önce okulun merdivenlerinden aşağıya doğru yürüyordu . O vardı yeterince bu ve tersledi. Bağırdı ve onu yere indirmeden önce çığlık attı, ardından çok vahşi bir dayak izledi. O , kolunu kırdı kanı ve çok başka şeyler öksürükle kendisini zorlayarak midesini yumrukladı .Birisi " STOP !" Diye bağırdığında . sonra ne yaptığını anladı ve eve geri döndü. Tek düşünebildiği, neden kaçtığını. İyi bir sebep bulamadı.Asla kırılmadı . O var sınırdışı olanlardan sonra ama olmadı başladı , konuşurken yeme ya odasından çıkan . Birdenbire bir ses ağzından çıktı, ama onun sesi değildi, bir başkasıydı . Tüm o sesler " Sonsuza dek en iyi arkadaşız" dedi.
Başka bir dayaktan sonra , bayıldı . O zaman uyandı , haber onu dövmeye bir sürü ölü bulundu bir adam bahsediyordu . Sonra ses ona geri döndü ve bu sefer onu dışarı çıkardı . O zaman uyandı (tekrar ) bakışları değişti. Teni ve saçı beyazdı ve gözleri siyah halkalarla kaplıydı . Sesi artık Alice değildi, Sıfır'ın sesiydi .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Crepypasta
ParanormalCrepypasta karakterlerinin bilinmeyen ozelliklerini ve hikayelerini paylaşıcam Umarım beğenirsiniz