10 yaşındayken ailesi yeni bir mahalleye taşındı . Yaptıkları gibi, oormanları keşfetmek istedi , ama ailesi ona izin vermedi, ama bu bir sonraki kapı komşusu Travis ve Cody onu ormandaki maceralarına katılmaya davet etti. Kabul etti ve maceraları başladı.Bir süre sonra, Rodger kendi macerasını yapmaya karar verdi ve ormanın içinde daha da derinleşti. Sonra ejderha cinayetin davranarak , o hissetmeye başladı şaşkın ve aç biraz, ama o bittidışarı geçen . Uyandığında ailesini gördü, çok hayal kırıklığına uğradı.onunla birlikte, Travis ve Cody'nin annesi. Eve geldikten sonra, ailesi ona ders verdi ve odasına gönderdi. Orada otururken,sebepsiz yere biraz daha aç olmaya başladı .
Bir süre sonra, her saniye daha fazla aç olmaya başladı. Sonra annesinden yemek istedi, ama ona kendi yemeğini almasını söyledi. O söyledi, o hissetti onun yanakları açık kırarak ve o saldırıp annesini yedi . Bunu ona yaptığı için çok üzgündü ve bunu yapmamış gibi davrandı. Bir süre sonra babası bir araba kazasında öldü , büyüdüğü zaman teyzesini ve kız arkadaşını yedi . Daha sonra tutuklandı , ama aynı zamanda polis memurunun başkanlarını da yedi . Bunu artık yapmak istemediğinde ,toplumdan kaçtı . Adını o zaman aldıGölge Walker.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Crepypasta
ParanormalCrepypasta karakterlerinin bilinmeyen ozelliklerini ve hikayelerini paylaşıcam Umarım beğenirsiniz