Jeff'in normal hayranlarından biri olarak başladı. Nina ve en iyi 2 arkadaşı, onu ne kadar sevdiklerini ve "güzel" olduğunu konuşurlardı. Bir gün kardeşi Chris ile okula yürürken, Claudia tarafından yönetilen bir grup kabadayı tarafından atlandı. Nina, kardeşini dövdüğü için çok sinirlendi. Kaçıncaya kadar çocukları dövmeye başladı. Bu Nina'nın kendini iyi hissetmesini sağladı.Kardeşi ile eve yürüdü ve kıyafetlerini temizledi. Ertesi gün, 2 arkadaşı ve kardeşi ile birlikteydi. Aynı grup zorbalar tekrar sıçradı ama bu kez bıçakları vardı. Her iki Nina'nın en iyi arkadaşlarını bıçakladılar ve Chris'in kolunu kesti. Nina'yı kovalamaya başladılar, ancak eski bir depoda saklandı. Claudia onu bulmaya çalıştı ve onu aramaya başladı. Nina bir levye aldı ve levye elinde tuttu. Claudia onu gördü ve ona saldırıyordu, ama Nina yüzündeki karga barını çarptı. O zaman Nina kırıldı. Nina, karga çubuğunu yüzüne ve karnına sokarken Claudia yere düştü. "Arkadaşlarımı incittiğin için ne elde edeceksin!" Diye bağırdı, Claudia son nefesini alana kadar hala yüzünü dövdü. Bu Nina'nın inanılmaz hissetmesine neden oldu. Öldürme dürtüsü için susadı, sonra hatırladı, arkadaşlarını.Kanlı levyeyi elinde tutarak, arkadaşlarının bıçaklandığı noktaya geri döndü. Bir ambulans ve 3 polis arabası vardı. Bir polis memuru Nina'yı gördü ve ona bir silah gösterdi. Levye'yi düşürdü ve yere düştü. Arkadaşını içeren 2 ceset torbasının yanında, kaldırımda oturan kardeşini görebiliyordu. Memur başka bir memuru uyardı ve Nina'ya doğru yürüdü. O ağlıyordu.
Memur, Nina ve Chris'e evlerinde durumdan korkan annelerine eşlik etti. Chris'i odasına getirdi ve Nina yeni kıyafetler almaya başladı.Değişti ve 2 arkadaşından birinin bıraktığı bir kağıdı gördü. Jeff'in kendi sözleriyle yazılmış bir biyografisiydi. Nina değiştirmek yerine okudu. Sonra kaybetti, çamaşır odasına gitti ve çamaşır suyu aldı.Çamaşır suyunu su şişesine döktü, şüpheli değildi. Bir kutu kibrit aldı ve dışarı çıktı. Saat öğleden sonra 3:34 idi ve çamaşır suyu vücudunun her yerine attı. Sonra bir maç yaptı. "Jeff için" kendi kendine maçı vurarak kedisini vücuduna bıraktığını söyledi. Acı içinde çığlık atarken vücudunda karıncalanma hissi hissedebiliyordu.
yüzünün etrafındaki bandajlarla uyandı. Ayna olduğunu düşündüğü şeye yürüdü ve bandajları açmaya başladı. Bitti ve aynada kendini gördü. Deri benzeri bir dokuya sahip neredeyse beyaz bir derisi vardı. "Güzelim ama henüz bitmedi." Aynanın köşesine yumruk attı ve bir parça cam aldı. Tıpkı Jeff gibi, ağzındaki kırışıklıkları kesmeye başladı. Annesi içeri girdi, gördüğü şeyden korktu. "Güzel anne değil miyim?" Diye sordu. Annesi çığlık attı ve koşmaya başladı, ama Nina çok hızlıydı. Aynayı kırdı ve annesinin boğazını kesti. Bir doktor 3 polis memuru ile birlikte koştu. Onu sakinleştirdiler ve bir iltica ettiler.
Düz bir ceketle beyaz bir yastıklı odada uyandı. Onun yanında bir hemşire vardı, son kesimlerini dikti. Nina çekildi ve taşındı ama kilitlendi. Bayılmadan önce çok uzun sürmedi.
Başka bir zaman uyandı, ama farklı bir odada ve ceketi olmadan.Barlar, demir bir kapı ve küçük beyaz bir yatakla kaplı bir pencereyle boş bir odaydı. Nina tamamen delirmişti. Yatağını bir bahar alarak söküp yardım istedi. Bir doktor acele etti ve geldiği anda boğazını kesti ve kaçtı. Kapı için hızlı ve cıvatalıydı. İnsanlar çok korkmuştu, kapılar doktor tarafından kontrol edilen kandaki kanla bozulmuştu. ve Nina ilticadan kaçmayı başardı. Gittiği ilk yer eviydi.
Oraya gitti ve kapıyı dövdü. Sabah saat 3:00 civarındaydı, o yüzden bir avantajı vardı. Babası kapıya geldi ve hemen ön kapıda kimin olduğunu görmek için şok oldu. Kızı, ağzının bir tarafına dikildi, beyaz ve kösele ve tam önünde duruyordu. Kapıyı kapatmaya çalıştı ama Nina onu geri itti ve bir masanın köşesine düştü, kesildi ve kanadıyla öldü. Sonra bir mutfak bıçağı aldı ve üst kata çıktı.Chris'in odasına girdi. "Bana katılmak ister misin?" Diye sordu Chris'e. Uyandı ve yavaşça başını salladı. Elini ağzını saran bıçağı Chris'in göğsüne sokarken başını salladı ve "iyi" dedi. Kardeşi son nefesini almadan önce fısıldadı: "Uyu, prensim"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Crepypasta
ParanormalCrepypasta karakterlerinin bilinmeyen ozelliklerini ve hikayelerini paylaşıcam Umarım beğenirsiniz