7.

226 29 9
                                    

Ahoj, mám tu pro vás další dílek. Snad se bude líbit. :) ;) Omlouvám se za svou neaktivitu. Ale maturita, škola, přítel mě docela vytěžují. Nemám moc času. Děkuji za pochopení snad se bude tato část líbit, ikdyž mě přijde nezáživná.

,,Budu s tebou spát v ložnici." rozhodnu se nakonec. Doufám, že jsem si zvolila spravně.

,,Děkuji." řekne vesele a políbí mě na tvář. Má z mého rozhodnutí radost a já mám ještě větší, když vidím jak je šťastný. 

,,Je už docela pozdě, půjdu spát. Zítra musím na tu prohlídku a pak se mám sejít s Johnem." řekla jsem Branovi, který se na mě díval svýma šťastnýma očima.

,,Dobře. Na prohlídce máš být v 9 a.m. Odvezu tě tam." odpověděl mi.

,,Ale já mám řidíčák, tak bych se mohla odvést sama."

,,Ne. Já tě chci odvést." protestoval.

,, Dobře. Nehádala jsem se s ním. Tak dobrou noc."

,,Dobrou." odpověl a dal mi pusu na čelo. Cítila jsem jak mi hoří tváře. Rychle jsem se otočila a vyšla po schodech nahoru do patra a zamířila do ložnice. Rozhodla jsem se, že věci si vybalím až zítra, tak jsem z kufrů vzala pyžamo, růčník a šampón se sprchovým gelem a šla si dát sprchu. Koupelna byla úžasná. Pyžamo a ručník jsem si položila na skříňku vedle sprchového koutu. Svlékla si oblečení a vlezla do sprchy. Jakmile začala voda téct po mém těle, pocítila jsem úlevu. Jako kdyby ze mne všechno spadlo. Všechny špatné zážitky a pocity byly pryč. Třeba jsem konečně našla místo, kam patřím. Budu chodit na univerzitu, studovat medicínu, to jsem vždycky chtěla. Budu mít v práci v dobře placené firmě a právě jsem poznala svého budoucího manžela. Třeba si najdu i kamarádky. Vyšla jsem ze sprchy, vysušila si vlasy a tělo, oblékla pyžamo a vydala se do postele. Bran nebyl v místnosti, tak jsem si lehla do postele a v mžiku usnula. Po nějakém čase jsem se probudila a Branovo místo bylo pořád prázdné. Vstala jsem a sešla po chodech dolů. Nejdříve jsem se vydala do obýváku. Zde nebyl, tak jsem pokračovala směrem k bazénu. 

Wolf's decision/❔/Kde žijí příběhy. Začni objevovat