"Kuhu ma kingituse peidan?" pärisin ma.
"Pane Chloe kotti, ning kirjuta sinna sildike ka juurde, et see meilt."
"Okei."
Kirjutasin sildikese ära ja panin selle kingituse Chloe kotti.
"Nii, valmis."
"Tore," vastas Tom.
Chloe POV :
Kui ma olin 8 klassi vähemalt ära käinud ja ma asutusin sisse loodusõpetuse klassi, ütles sealne õpetaja, et see on viimane klass... "Jesss".... Õpetaja tegi mulle paar testi, kõik läbisin ma muidugi mitte ühegi veata.. See tundub nii naljakas, teistel, mitte nohikutel oleks ikka paar viga vähemalt olnud, samas aga mul mitte ühtegi. Jalutasin siis õpetaja loal klassist minema ja siis otse direktori juurde koos kõikide testi paberitega.
Direktori silmad läksid päris suureks, kui minu tulemusi vaatas ja andis mulle kohe mingid sisseastumiseks vajalikud dokumendid. Kõndisin direktori juurest ema ja isa juurde lennukisse ning rääkisin neile, et mul tuli 0 viga ja sain sisse.. Ema hüppas lennukist välja ja karjus "Happy dance" ja hakkas sõrmenipsude saatel liigutama. Ma pööritasin silmi ning astusin sammu oma kottide poole, võtsin oma kotid ja muud särgid värgid ning ütlesin, et lähen. Ema ja isa tulid mu kannul muidugi nagu mingisugused puugid, siltide järgi nägin milline oli minu sviidist ühikas.
Ühikasse sisse astudes põrkasin kohe kokku ühe tüdrukuga, palusin talt vabandust, tema ainult naeratas. Ma loodan väga, et siin mind nohikuks hüüdma ei hakata. Olin üsna varsti 2 korrusel oma toas, koputasin uksele ja ukse avas üks punapäine tüdruk, ta naeratas ja küsis "Kas te otsite midagi?"
"Siin peaks minu ühikatuba olema" vastasin talle.
"Chloe Swe..appikene mis edasi oli!"
"Swedenberg"
"Ah jaa, vabandust" vastas ta mulle.
"Aga mis on sinu nimi?
"Alexandra, sõpradele lihtsalt Alex"
"Ilus nimi!"
"Sul ka!" vastas Alex mulle.
Astusin sisse ja minu armsad puugid tulid mulle muidugi järele. Kallistasid ja lugesid reeglid peale ning nad asusid teele. Lehvitasin neile järele ja asusin Alexiga vestlusesse.
"Hei," alustasin ma.
"Hei"
"Vana sa oled?"
"18"
"Oh, ma olen ka 18"
"Mis kuupäeval sa oled sündinud?" küsis ta.
"24.09," naeratasin ma "Aga sa?"
"21.12," vastas ta mulle."
Kuid siis käis järsk koputus uksele..
"Sisse" karjus Alexandra.
Ja sisse astus..........
---------------------
Pidin kiiresti uuendama, seega ka lühike. :D
Ja palun kommenteerige ja Vote´ge ka siis! ;)
xxKetzxx
YOU ARE READING
I choose..Both (Harry Styles, Zayn Malik)
RomanceChloe Swedenberg on Eesti ja Inglise juurtega tüdruk. Tema ema on inglane ja isa eestlane. Nad elavad Eestis, varsti saabub aeg, mil Chloe peab minema ülikooli, kuid mitte Eestis vaid Londonis, kuna nende vanematel oli ammu tehtud kokkuleppe, nimel...