6 osa - Palun, Chloe, palun!

216 27 4
                                    

Panime siis jälle mantlid selga ja kõndisime läbi pargi kaubamajja.

Ostsime Just Dance 4 ja muid huvitavaid mänge, ning läksime parki.

Seal tegime palju pilte ja ka palusime ühel möödakäijal meist pilti teha, õnnest oli see inimene nõus, kuna muidu oleks päris piinlik hakanud.

Hakkasime siis pargist ühika poole kõndima, kui me nägime...........

Hakkasime siis pargist ühika poole kõndima, kui me nägime Nialli ja ühte teist poissi puude vahel, me läksime põõsastesse peitu ja kuulasime nende juttu pealt.

Niall : "Tead mul on see tüdruk Alex, eks? Noh, boss käskis ta ära röövida ja talle ette laduda, niiet millal võiks nagu seda teha?"

Chloe POV :

Alexil jäi hing kinni ja ta hakkas hingeldama, ma kallistasin teda ning sosistasin, et seda ei juhtu ealeski, kuna mina kaitsen teda. Ma piilusin põõsaste vahelt ja nägin, et Niall hakkas pargi poole tulema.

"Nüüd on meil kriips peal," sosistasin ma.

Ma vaatasin uuesti põõsaste vahele ning õnneks Niall läks teisele poole, ma ootasin, et see teine poiss järgneks Niallile, kuid ta seisis seal samas ühel kohal.

*Möödus 15 minutit*

"Chloe, mul on külm." ütles Alex.

Kuigi mul oli ka külm võtsin oma salli kaelast ja panin selle Alexile tekiks peale ja paitasin ta juukseid.  

"Alex, sul on ühika üldvõti?"

"On, aga mul jäi see ühikasse.."

"Mis kell uksed suletakse?"

"9."

"Loodame, et me selleks ajaks oleme seal, pidu võime hiljem ka alustada," rääkisin ma.

Ma vaatasin kella ja kell oli pool 8, kuid see poiss seisis ikka seal.

"Me peame varsti välja tulema," ütlesin ma.

Möödus pool tundi ja see poiss hakkas liikuma..

"Uh," ütlesin ma, aga ta liikus meie poole. 

Panin pea maha ja katsin Alexi ja enda suu ning me olime hiirvaiksed, ma keerasin pead hästi natukene ja nii, et ta ei näinud, et ma keerasin ja ma nägin, et see poiss on meie kohal. Teesklesin, et magan. Ta hakkas mind tõstma ja ma panin talle jalaga kümnesse, andsin talle veel ühe kõrvakiilu ja jooksin kiiresti Alexiga minema,  ühikasse jõudsime läksime uksest sisse ja panime täiel kiirusel meie tuppa, ukse panime lukku. 

"See oli õudne," ütles Alex.

"Jah, Alex, teeme nii, et me ei lähe üksinda mitte kuskile, kuna sa just kuulsid, et sind soovitakse röövida, niiet oleme kokku leppinud, eks?"

"Jah,Chloe."

Pidžaamapeo ajal meil polnud eriti tuju, niiet me lihtsalt sõime krõpse ja jõime Cocat.

"Alex, ma kaitsen sind, aga palun usalda mind selleks," ütlesin ma.

"Ma usaldan sind, Chloe, aga mõte sellest, et keegi soovib mind tappa ajab mulle kuuma- ja külmajudinad korraga peale..

"Aga mäletad Nialli sõnu -  Tead mul on see tüdruk Alex, eks? Noh, b-o-s-s käskis ta ära röövida ja talle ette laduda, niiet millal võiks nagu seda teha?  BOSS - Keegi boss tahab sind tappa, me peame minema politseisse, Alex."

"Eiiiiii, me ei tohi minna politseisse, Chloe, Niall kui sellest teada saab tapab mu meie esimesel silmapilgul, pigem uurime ise."

"Ise?"

"Palun,Chloe, palun!" anus mind Alex.

"Hea küll."

"Aitäh sulle."

 Alexi POV :

Minu peas käisid sosinal mõtted ringi ja need mõtted aina anusid, et ma neid mõtleksin... Niall tahab mind tappa, kes on see boss? Ma suren, politseisse ei tohi minna. Sellised mõtted tiirlesid mu peas aina ringi, "Ma ei suuda enam," mõtlesin ma ja ma läksin voodisse ning vaatasin nagu tuimetu kala lage ja pisarad hakkasid voolavama, "ei, ei ei ei ei ei ei ei!" Pisarad aina voolasid ja ma läksin vannituppa duši alla, rahustasin oma mõtted seal ära ning kuivatasin end ära ja läksin tagasi voodisse, järgmisel hetkel käis uksel koputus. Chloe läks avama..Ma jooksin Chloe juurde ja sosistasin :

"Ei, see võib Niall olla."

"Õigus, see võib ta olla, aga samas ka ei või."

"Igaksjuhuks oleme hiirvaiksed ega ava ust."

"Okei."

Pärast ukse peaaegu katki prõmmimist see inimene või inimesed lahkusid ja nüüd saime paremini hingata.

Läksin voodisse pikali ja hakkasin oma lemmikraamatut lugema - "The maze runner" see on nagu BEST STORY EVER!  Ja ka film oli MEGASUPERHÜPER. Raamatut lugesin juba 5 korda, filmi olen näinud 1 korda ja seda kinos. Ma lihtsalt loen ja loen või siis vaatan ja vaatan, need mõtted mis tekivad selle kohta lähevad kõik segamini, ning näiteks ühe filmi kohta tekkib mõtteainet nädalaks ajaks.  

"Chloe, kas sa oled The maze runnerit lugenud või näinud?"

"Kinos käisin jah, lugenud kahjuks pole."

"Kas meeldis sulle see film?"

Chloe vastas : "Naq loog. See ON MU LEMMIKFILM!"

"SAMA SIIIN!" vastasin ma.

Me arutasime filmist umbes tund aega..

"Mulle meeldis Newt, tahaks temaga paar olla," ütlesin ma.

"Mulle Thomas..." vastas Chloe.

Tahaksin nendega päriselus kohtuda. The maze runneri filmi esitlus alles tuleb, kuskil 2 nädala pärast, ka Londonis, ma üritan kindlasti minna.

"Sa filmi esitlusele tahad minna?" küsisin ma.

"Jaa tahaksin, ma lugesin ka seda, et Londonis see tuleb."

"Jee, lähme, eks?"

"Jah, kindlasti."

"Kes huvitav aga meie ukse taga prõmmis?" küsis Chloe.

"Niall, kes siis muu!"

"Me ei saa nii kindlad olla selles."

"Chloe, sa ise kuulsid, et mind tahetakse tappa, niiet kindlasti on see tema," ütlesin ma..

"Ma ei ole selles nii kindel, kuid see on võimalik."

Chloe POV : 

Kell sai 00.30 ja me mõlemad olime väsinud.

"Alex, sa tahad magama minna?"

"Ma arvan, et jah, kuid sa ei taha raudselt, jah?" naeratas uimaselt Alex.

"Ma tahaksin ka tegelikult."

"Kuna ma käisin pesemas ära, siis sinu kord." ütles Alex.

"Jah, jääd sa magama või oled niikaua üleval?"

"Olen üleval."

"Okei."

Ma läksin pesema ja ma kuulsin järsku karjatust, ma panin ruttu hommikumantli selga ja jooksin uksest välja ja ma nägin kahte meest, ühe käes uimastatud Alex ja teise käes relv...

--------------------------------------------

Üle 4 kuu siis megalühike osa, vabandused, et pole kirjutanud, kuna mul läks see wattpad üldse meelest ära, seega ma loodan, et olete õnnelikud selle lühikese osagi üle..  Ja megasuured tänud kõikidele lugejatele, ausalt ka, kui ma sisse tulin, siis ma vaatasin, et 400 + lugejat ja 11 vote´i viimasel lool! See on küll väike arv, aga minu jaoks hetkel siiski suur. Suur aitäh teile! :)

I choose..Both (Harry Styles, Zayn Malik)Where stories live. Discover now