"Mis kuupäeval sa oled sündinud?" küsis ta.
"24.09," naeratasin ma "Aga sa?"
"21.12," vastas ta mulle."
Kuid siis käis järsk koputus uksele..
"Sisse" karjus Alexandra.
Ja sisse astus..........
Ja sisse astus keegi heledapäiline poiss.
"Niall, see on Chloe, Chloe, see on Niall," tutvustas Alexandra.
"Tere," ütlesin ma.
"Tere!"
"Emnn, Chloe, Niall on mu poiss muidu."
"Okei," naeratasin ma.
"Ma lähen tutvun kooliga," ütlesin ma ja astusin uksest välja.
Selleks pidin ma kõndima läbi sviidist ühika..
Koridor, seinad olid beezi värvi, põrand ja lagi samuti, magamistoad, WC, nüüd läks trepp alla, seal oli kaks valikut, kas minna õue või siis teise koridori, mina läksin õue..Sealt sain 20-30 sammuga koolimajja..."Wow" olid mu ainukesed sõnad, sest see oli üüratult kaunis, värvide mäng käis.. Tumesinine, lilla, punane, kollane ja oranž..
Alexandra POV :
"Mis tuuled sind siia tõid?"
"Tulin vaatama kuidas sul ka läheb siis siin" vastas Niall.
"Hästi, sain endale toakaaslase kellega sa just tutvusid."
"Ta rääkis aksendiga, kas ta on mingi teine maalane?"
"Ma ei tea, ema ja isaga rääkis ta küll teises keeles."
"Aga vähemalt saame meie ikkagi rahulikult koos olla," ütles mulle Niall ja ta naeratas.
"Jah," naeratasin talle vastu.
Tegelikult ma ei tahaks eriti Nialliga koos olla kuna ta on selliste "pahade poiste" kampades ja tal juhtub igasugu pahandusi alatihti, kuid ma kardan seda Niallile öelda, kuna üks tüdruk mulle koolist rääkis, et kord oli käinud üks tüdruk Nialliga ja kui ta olevat tahtnud lahku minna läks see tüdruk kaduma paariks päevaks ja kui ta tuli tagasi, siis tal oli silm sinine, kiirmud näos ja mida iganes õudsat veel. Ma ausalt kardan juba Nialli,kuid samas ma ei saa ka kindel olla kas see jutt on tõsi.
Chloe POV :
Värvide mäng oli ka sööklas ja kohvikus, helesinine, tumesinine, lilla, valge. Ostsin endale kohvikust kaasa Fantat ja pool hakklihapitsat. Võtsin need kätte ja läksin tagasi ühikasse, astusin uksest sisse, Niall oli ära läinud ja Alexandra lebas voodil, ta oli megavaikne, vahtis ainult lage.
"Alex?"
"Alex?"
Läksin Alexandra juurde ja raputasin teda õrnalt.
"Mida?" küsis ta.
"Miks sa nii vaikne oled?"
"Äkki ma olengi selline?"
"Kas selle poisiga on midagi? Niall või mis ta oli?"
Alexandra ei vastanud mulle, ma mõtlesin, et jätan ta praeguseks rahule, ehk pärast on ta maha rahunenud ja räägib mulle. Ta vastas nii ülbel samas ka kurval toonil, jah tal on midagi Nialliga, aga ta ei taha mulle sellest rääkida, küll ma talt selle välja pinnin, aga pärast.
Alexandra POV :
Mu mõtted olid Nialli ja selle tüdruku juures ja siis raputas keegi mind õrnalt, see oli Chloe.
"Mida?" küsisin ma.
"Miks sa nii vaikne oled?" küsis Chloe.
"Äkki ma olengi selline?" vastasin väga, väga ülbel toonil, see oli minust isegi kohatu, kuna ta ikkagi võttis vaevaks mind kuulama tulla.
"Kas selle poisiga on midagi? Niall või mis ta oli?" küsis Chloe jälle.
Ma ei vastanud talle midagi, ma ei teadnud veel, kas talle rääkida seda või ei.
Chloe lahkus mu voodi juurest enda voodi juurde, ta pani mingisugused asjad kotti ja heitis voodile pikali ja vaatas samuti lakke, me olime sellises seisundis - tummalt ja vaatasime lage - umbes 2 tundi, kuid siis....
"Vabandust," ütlesin ma.
"Mille eest? Vabandust, et ise sind torkima tulin."
"Ei, sa oled hea sõber ja sa tegid õigesti et minult küsima tulid, aga......."
"Aga?"
"Ma ei tea kas ma tahan oma murest rääkida," vastasin ma.
"Räägi, Alex, siis on sul ju endal kergem siis samuti ja ma luban, et ma seda kellegile ei räägi."
"Lubad?"
"Luban."
"Vaata see Niall, ma ei taha temaga üldsegist käia, kuna ta on selline poiss, kes teeb palju pahandusi, ma tahaksin talle seda öelda, et ma ei soovi temaga käia, kuid mulle rääkis üks tüdruk, et kord oli Niall käinud ühe tüdrukuga ja see tüdruk olevat tahtnud temast lahutada, see sama tüdruk oli paar päeva kadunud ja kui ta kooli tuli, siis oli tal silm sinine, kriimud näos, verd tuli nendest kriimudest ja oh õudust mida veel, ma kardan Nialli, et minuga juhtub sama ja ehk hullemgi veel, Chloe, kas sa aitad mind?"
"Alex, ma aitan sind loomulikult ja esimeseks asjaks me peaksime otsima üles selle tüdruku, kes sulle rääkis ja peale seda selle tüdruku, kes Nialliga käis," ütlesin ma ja astusin ukse poole.
"Chloe, oota! Need mõlemad tüdrukud on........"
-----------------------------------------------
See oli siis 4. osa :)
Like & Vote & Comment
YOU ARE READING
I choose..Both (Harry Styles, Zayn Malik)
RomanceChloe Swedenberg on Eesti ja Inglise juurtega tüdruk. Tema ema on inglane ja isa eestlane. Nad elavad Eestis, varsti saabub aeg, mil Chloe peab minema ülikooli, kuid mitte Eestis vaid Londonis, kuna nende vanematel oli ammu tehtud kokkuleppe, nimel...