○●○●
Aggódóan álltam az ajtaja előtt, a vékony ingem szélét húzogatva. Mély lélegzetet vettem, mielőtt megnyomtam a csengőt.
- Sz-szia! - Kacia egy édes mosollyal az arcán üdvözölt, amint kinyitotta az ajtót.
- Hey. - Mondtam idegesen, annak ellenére, hogy nem tudtam levenni a szemem a gyönyörű arcáról.
Francba is, hogy mennyire hiányzott.
Volt ez a feszült csend, ami közénk telepedett. Elszántan nézett rám tetőtől-talpig és teljesen ledöbbentett, mikor magához rántott és szenvedélyesen megcsókolt.
- Baby, - mormogtam a szájára, amint a lábammal belöktem az ajtót mögöttünk.
Mind a ketten kifogytunk a levegőből, mikor elhúzódott fűtött csókunkból.
- Hiányoztál. Annyira sajnálom. - Gyengéden mondtam neki, fejemet a nyakába temettem és a karjaim közé zártam.
- Semmi baj, baby, együtt túl fogunk jutni ezen. - Mondta egy mosollyal és én minden egyes szavában hittem.
- Gyere! - Kacia kuncogta és a kezemnél fogva húzott fel a szobájába.
Amint a szobájának ajtaja becsukódott, ajkait az enyémhez nyomta és a pólómat pedig a fejemig húzta.
- Biztos vagy benne? - Kérdeztem, de az ajkaim soha nem hagyták el a kulcscsontját, miközben csípőmet hozzá dörgöltem.
- Naná, babe, szeretlek. - Felelte, zihálva.
A csípőmet lassan hozzányomtam a testéhez, nyögésre kényszerítve, ahogy a válla vonalától egészen az álláig nedves csókokat hintettem, mielőtt még nagyobb szükséggel csókoltam volna ajkait.
- Én sokkal jobban szeretlek. - Motyogtam csókjaink között, miközben lesegítettem róla a blúzát, így a melltartójában és a rövidnadrágjában hagyva őt.
Elkezdtem a mellét masszírozni a melltartóján keresztül, majd az ajkaimat újra a nyakára tapasztottam és a kulcscsontja alá kis harapásnyomokat helyeztem.
Mikor a csodálatos melleinek akartam szentelni minden figyelmemet, amit megérdemeltek volna, a szemgolyóim majdnem kiestek a helyükről. Úgy éreztem, hogy forog körülöttem a világ, a fejemben a gondolatok eltorzultak.
Úgy éreztem, mintha megbénultam volna.
Félbehagytam a mozdulataimat és megfagytam, amíg Kacia a nyakamon szívta a bőrt, még mindig nem észrevéve, hogy mi történik.
Az égető szerelem és vágy érzése teljesen megszűnt bennem létezni, helyét egy teljesen más tűz vette át... kényszer az ölésre.
Elbambultam, minden amit a szemem látni vélt, az egy kis pöttyös mintázatú, kis masni volt a melltartóján. Annyira kicsi volt, hogy biztos nem vette észre, de én még attól igen.
Bassza meg.
- H-Harry? - Kacia a nevemet hívta, még mindig zihálva, ahogyan kitágult szemeimmel ránéztem láttam a szemében, hogy össze volt zavarodva; gyorsan és többször is pislognom kellett.
Az agyam olyan kibaszott hangosan kiáltozza, hogy öljem meg őt, hogy el kellett takarjam a kezeimmel a füleimet.
Nem akarom megölni, de meg kell, muszáj, de nem akarom.
Az egész testem remegett, ahogy könnyek kezdtek leszökni az arcomon. - Harry, babe, jól vagy? Mi történik? - Kérdezte Kacia, pánikba esve.
Egy mentális háború dúlt bennem, ami megölt.
- Kacia... - Nevét alig sikerült kiejtenem a számon.
- Ugye szeretsz? Megígéred, hogy ez nem fog változni, hogy szeretni fogsz bármi történjék? Nem számít majd, hogy mit teszek? - Sírtam, a hangom nem ért fel még a suttogáshoz sem, ahogy finoman végighúztam hüvelykujjam az arcán, míg a másik kezemmel lassan húztam elő a zsebkésemet a hátsó zsebemből.
- Igen, Harry! Mindig szeretni foglak, bármi történjék! - Mondta édesen, meg nem szakítva a szemkontaktust.
Gyengéden ránéztem, minden apró részletet megpróbálva az emlékezetembe vésni, annak ellenére, hogy már ezelőtt jóval megtettem. A gyönyörű arca már az agyamba van tetoválva és azt senki nem veheti el tőlem.
- Tényleg így gondolod? - Kérdeztem megtört hanggal, amint próbáltam úrrá lenni és nem beadni a derekam az égető kényszernek és szükségnek, amik éppen megöltek.
- Persze, hogy komolyan gondoltam. Miért? - Kérdezte összevont szemöldökkel.
Nem bírom már sokáig visszatartani.
Zokogásban törtem ki, amint egy hosszadalmas csókot nyomtam Kacia ajkaira.
- Annyira, de annyira szeretlek. - Mormoltam az ajkaira, ahogy a remegő kezem erősen megszorította a hátam mögött lévő kést.
- Annyira sajnálom... Remélem megérted majd, szerelmem. - Szívszorító hangon mondtam, a gyönyörű szemeibe nézve, ahogy lassan felemeltem a zsebkésemet.
A füleim már csengtek, de még hangosan hallottam a döfés hangját, amit Kacia vérfagyasztó sikolyai követtek és aztán még egy szúró hang.
Megkönnyebbült sóhaj hagyta el az ajkaim, annak ellenére, hogy a fejemben csak a fehér zajt és Kacia sikolyát hallottam.
Bódult voltam, de nem tehettem róla, mert végre békésen érzetem magam.
ESTÁS LEYENDO
Polka Dots | Harry Styles - hu
Fanfic-harry styles fordítás- Egy rövid történet egy szociopata sorozatgyilkosról, akinek mélyen gyökerező ellenszenve van a pöttyökkel. @ohharderharry Nov2017 Ranking: 1. - #serialkiller (2020. 12. 05.)