masturbańsko

12.2K 184 257
                                    

🔥 masturbańsko jest spoko.

🔥 masturbują się już małe gówniaki i jest to normalne i zdrowe zachowanie. Dzieci nie łączą tego jednak z podnieceniem erotycznym z racji tego, że go nie czują. Po prostu dotykanie bardzo unerwionych miejsc jak penis i łecztaczka jest przyjemne.

🔥 tak, od masturbacji można się uzależnić. Można uzależnić się również od gier komputerowych, kebabów na ostrym, Wattpada, Harnasia, łażenia po górach, Krzysztofa Krawczyka. Jeśli ktoś się od czegokolwiek uzależnił, to znaczy że miał problemy emocjonalne już wcześniej i szukał czegoś, co podniesie mu dopaminę. I powinien iść na psychoterapię. Podsumowując, osoby drzące ryja że masturbacja jest zła bo uzależnia to jebane dzbany i lejcie na nich ciepły mocz.

🔥 niemniej jednak uważajcie i upewnijcie się, że jeśli coś wsadzicie do waginy lub do odbytu to będziecie w stanie to później wyjąć bez pomocy ratowników medycznych.

🔥 dbajcie o higienę. Myju myju przed i po nie zaszkodzi. Pomocne mogą być takie delikatne mokre chusteczki dla dzieci. (Uwaga: nie myje się pochwy w środku. Ona się sama tam reguluje. Proszę pucować co na zewnątrz).

🔥 jeśli będziecie mieli gówniaka i przyłapiecie go na polerowaniu różdzki bądź zwiedzaniu komnaty tajemnic, po prostu przeproście i wyjdźcie. Nie róbcie z tego wielkiego halo.

🔥 tak, jeśli masturbujecie się do anime albo do gwiazd k-popu to też jest w porządku.

🔥 masturbacja to nie jest zdrada. Jak wasz partner/ka ma o to wąty to kupcie jakąś książkę o chorobliwej zazdrości albo poszukajcie sobie kogoś, kto nie jest fanatykiem religijnym.

Gabinet Ginekologiczny "U Jarosława"Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz