jak nie mieć gówniaka - piguły

4.1K 108 20
                                    

🐢 tabletki to zajebiście skuteczna metoda antykoncepcji, pod warunkiem że nie jesteś zjebem, bierzesz je jak należy a twój ginekolog ma rozum i godność człowieka.

🐢 żeby dostać piguły, trzeba iść na badańsko do pana ginekologa.

🐢 dobrze dobrane tabletki nie powodują skutków ubocznych. Oczywiście, na początku mogą one wystąpić, jeśli jednak nie ustępują, mogą być źle dobrane i trzeba się zgłosić do doktorka. Są różne tabletki i nie każde pasują do każdego. Jedynie metoda prób i błędów pomaga ustalić, co jest najlepsze dla danego organizmu.

🐢 tabletki trzeba brać zawsze o tej samej porze, najlepiej o tej samej godzinie. Codziennie*. Wpadki zdarzają się najczęściej dlatego, że ktoś sobie kpi z tych podstawowych zasad.

🐢 *Tabletki bierze się codziennie, jednak z tygodniową przerwą, podczas której występuje okres (model 21+7). Są również wersje tego leku, gdzie podczas przerwy bierze się tabletki placebo - czyli bez niczego, bez hormonów, dla oszukania mózgu. Są również tableki, które bierze się w modelu 24+4.

🐢 tabletki stosuje się też jako leki, np. przy trądziku czy zaburzeniach miesiączki.

🐢 tabletki NIE PSUJĄ płodności, można je odstawić i spokojnie starać się o gówniaka.

🐢 są choroby, które uniemożliwiają branie tabletek, dlatego konieczne jest badanie przed rozpoczęciem ich brania.  

🐢 tabletki działają na zasadzie niedopuszczenia do owulacji, czyli komórka jajowa nie jest uwalniana, więc gówniak nie ma się z czego zrobić.

🐢 tabletki chronią przed ciążą cały czas, nawet podczas tygodniowej przerwy. To, co zmniejsza ich skuteczność to pominięcie pigułki - im więcej razy, tym gorzej (albo lepiej dla twoich starych, którzy trują ci dupę o wnuka i księdza, który potrzebuje więcej dzieci do molestowania).

🐢 CZYTAJCIE ULOTKI.

Gabinet Ginekologiczny "U Jarosława"Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz