☂️ Jak powszechnie wiadomo, rząd się zesrał i my teraz musimy to wąchać. Trybunał Konstytucyjny zadecydował, że jednak kompromis aborcyjny nie jest zgodny z konstytucją i jednak zdeformowane płody należy rodzić. Chuj w dupę wszystkim jebanym kurwiom politykom i klechom, którzy do tego doprowadzili. Jebać PiS, jebać kler.
☂️ Na szczęście rząd nas może pocałować w dupę, bo nadal przerwać niechcianą ciążę można - a nawet jest to łatwiejsze niż dotychczas! Tabu zostało przełamane. Organizacje, fundacje, a nawet rządy innych krajów deklarują pomoc dla obywateli Polski w bezpiecznym przerwaniu ciąży poza granicami tego państwa z kartonu, gówna i bigosu.
☂️ Chcę przerwać ciążę, co robić?
Przede wszystkim pamiętaj - nie jesteś sama.
Poproś o pomoc osobę, której ufasz i której poglądy znasz. Przyjaciółkę, babcię, ciocię. Jeżeli takiej nie posiadasz, nie panikuj - ktoś z poniżej podanych organizacji ci pomoże.Nie kontaktuj się w internecie z osobami, które deklarują pomoc, a nie są znaną i zaufaną organizacją. Jest spora szansa, że taka osoba to prawacki konfident, który będzie opowiadać ci historie o wyrywaniu płodom rączek, a następnie odnajdzie twoją rodzinę i im opowie o planowanej aborcji. Może się to skończyć przymusem rodzenia. TYLKO ZAUFANE ORGANIZACJE. TYLKO.
☂️ Gdzie po pomoc?
1) 🌼Aborcyjny Dream Team🌼
Inicjatywa na rzecz normalizacji tematu aborcji i pomocy w niej. Zyskała duży rozgłos podczas ostatnich protestów przeciwko wyrokowi TK. Na zbiórce na jej cele zebrano prawie półtora miliona złotych.
Fantastyczne dziewczyny z ADT pomagają szczególnie w przeprowadzeniu aborcji farmakologicznych (za pomocą odpowiednich leków).
Skontaktować się z nimi możecie na ich Facebooku, Instagramie i stronie internetowej.2) 🌼Aborcja bez granic🌼
Numer do ABG zna już cała Polska i wy też na pewno już go widzieliście. Dzwońce tam od 8 do 20, codziennie, gdy potrzebujecie pilnej pomocy. Koniecznie zapiszcie numer w kontaktach.❤️+48 22 29 22 597❤️
Oraz
❤️+48 22 30 70 791❤️
3) 🌼Ciocie🌼
Ciocia Basia, Ciocia Wienia i Ciocia Czesia to organizacje w kolejno: Berlinie, Wiedniu i Czechach stworzone do pomocy Polskom. Znajdziecie je na Facebooku i Instagramie.4) 🌼maszwybor.net🌼
Polskie forum, na którym kobiety opowiadają o swoich doświadczeniach i wspierają się wzajemnie.5) 🌼womenonweb.org🌼
Zgłosicie się tam, jeśli potrzebujecie pigułek do przeprowadzenia aborcji.6) 🌼http://abortionnetwork.amsterdam🌼
Organizacja pomagająca w zorganizowaniu aborcji w Holandii. W tym kraju można legalnie przerwać ciążę do 24 tygodnia, co jest ważną informacją dla osób, które nie zdążyły lub nie miały możliwości zorganizowania aborcji wcześniej.7) 🌼Federacja na rzecz Kobiet i planowania rodziny🌼
Federa aktualnie (połowa listopada 2020) korzystając z sytuacji, że wdrożenie wyroku TK jest ciągle przedłużane pomaga prawnie i na inne sposoby w przerwaniu ciąży w Polsce w przypadku wad płodu. Organizacja ta działa również w innych obszarach na rzecz kobiet, posiada swoich prawników.☂️Owszem, w Polsce nielegalna jest pomoc innej osobie w aborcji i zdarzały się przypadki ukarania np. partnera kobiety, który zamówił dla niej tabletki. Jednak, co ważne - PRZERYWANIE WŁASNEJ CIĄŻY SAMEMU JEST LEGALNE. Możecie same zamówić tabletki, zażyć je i nikt nie ma prawa was ukarać. Takie dziurawe prawo. Oczywiście wyjazd za granicę i przerwanie ciąży poza tym burdelem jest również legalne i nikt was ścigał na przejściu granicznym nie będzie. Przynajmniej rząd jeszcze nic takiego nie wymyślił. Jeszcze.
☂️ Wiem, że łatwo można znaleźć wiele historycznych metod przerywania ciąży, z których korzystało się setki lat temu. Proszę, nie kombinujcie z tym. Zażycie różnych dziwnych ziół zajebanych z ogródka sąsiadki może wam rozkurwić wątrobę na amen. Zamówcie proszę tabletki ze sprawdzonych stron.
☂️ Uwaga, ważne.
MACIE ŚWIĘTE PRAWO DO SEKSU I CZERPANIA PRZYJEMNOŚCI Z NIEGO BEZ OBAWY O ZAJŚCIE W CISZĘ. SEKS NIE SŁUŻY TYLKO DO PROKREACJI, ALE RÓWNIEŻ DO TWORZENIA WIĘZI, ROZŁADOWYWANIA EMOCJI, DOBREJ ZABAWY. MACIE PRAWO DO ABORCJI I ANTYKONCEPCJI.Wszelkie antyaborcyjne kurwy i lizodupy kościelne zapraszam wypierdalać. Wszelkie Jarusie i Kaje Godek, wszelkie kardynały Jędraszewskie, Krzysztofy Bosaki i Przemysławy Czarnki. Mam kurwa dość waszej gloryfikacji cierpienia.
Mam kurwa dość sprowadzania kobiet do matek polek które muszą cierpieć w imię waszych chorych katolickich urojeń.
KOBIETY SĄ MĄDRE. KOBIETY MOGĄ I BĘDĄ DECYDOWAĆ.
Może i płód jest innym genetycznie organizmem od jego nosicielki, ale co z tego kurwa? Tasiemiec też jest. I jebane glisdy w waszych dupach.
Dopóki płód nie jest w stanie przeżyć poza ciałem kobiety, nie jest żadnym jebanym dzieckiem.
Nie ma czegoś takiego kurwa jak dzieci nienarodzone. Tak samo nie ma żadnych kurwa piramid niezabudowanych i kwiatów niezasianych.
Płód w zasadzie nic nie czuje w pierwszych miesiącach ciąży. Może i ma zaczątki organów, ale jego układ nerwowy i mózg nie są na tyle ukształtowane, by zacząć odmawiać zdrowiaśki gdy tylko dojdą do niego dźwięki czeskiego języka.ABORCJA POWINNA BYĆ LEGALNA.
Mam w dupie starych dziadów w kieckach modlących się do trupa na krzyżu, których to tak bardzo interesuje moja wagina.
Gardzę wszystkimi pseudoobrońcami życia, którzy tak dzielnie walczą o płody, ale ich troska kończy się na porodzie.
Zdychaj pod szpitalem, który cię nie przyjmie, bo jest przepełniony z powodu zarazy. Zdychaj pod mostem, bo rodzina wyjebała cię z domu za bycie gejem. Zdychaj, jeśli cierpisz na ciężką niepełnosprawność. Nie dostaniesz opieki od państwa, bo hajs poszedł na kolejny pomnik obrońcy pedofilów z Wadowic, biało-czerwone ścierki na kiju i karmę dla kota Jarka.Nie mam grama szacunku do tego państwa ani do jebanego Kościoła.
Nie dajcie się kurwom pisowskim.
ABORCJA WSZĘDZIE, BO BYŁA, JEST I BĘDZIE.
CZYTASZ
Gabinet Ginekologiczny "U Jarosława"
PoetryEdukacja seksualna dla opornych na podstawie autorskiego programu opracowanego przez profesor BoliMnieWagina