Czy wampir to nie wiem, ale wagin nie gryzie.
🏥 niektóre jednostki twierdzą, że ginekologa nie trzeba odwiedzać, jeśli nie ma się raka szyjki macicy lub nie jest się w ciąży, ale to gówno prawda. Do pana/pani lekarz od wagin warto stawiać się regularnie.
🏥 kiedy do doktora?
- kiedy coś jest nie tak, np. załapie się jakiś syf na basenie i cipka swędzi jak cholera
- kiedy dorastanie nie działa, masz około szesnastu lat a okresu ani widu ani słychu
- choć ogólnie polecam kontrolę w wieku nastoletnim nawet jeśli nic się nie dzieje
- kiedy chcesz zacząć ruchańsko
- kiedy już jesteś into ruchańsko a wcześniej cię tam nie widzieli
- kiedy nie chcesz gówniaka i szukasz spoko antykoncepcji
- kiedy wyczujesz guzka w piersi
- kiedy masz tak bolesne okresy że zdychasz jak karp w Lidlu przed świętami (tak, to można leczyć, serio)
- kiedy masz ruchańsko ale to ruchańsko jest strasznie nieprzyjemne bo BoliCięWagina
- kiedy potrzebujesz recepty na pigułkę dzień po (bo Polska to pierdolony chlew i katoliban, więc nie można jej normalnie kupić jak gdziekolwiek indziej na zachodzie, kurwa jebana mać)
- kiedy cokolwiek cię coś niepokoi i czujesz potrzebęOczywiście zawsze można zacząć od lekarza pierwszego kontaktu, prawdopodobnie jednak w powyższych przypadkach odeśle do ginekologa.
🏥 czy do ginekologa można samemu przed 18?
No właśnie kurwa nie za bardzo. W wieku 15 lat możesz uprawiać seks, ale nie możesz iść do ginekologa po antykoncepcję, tutaj kolejna wstawka o tym że Polska to chlew, bo w końcu 15 lat to idealny wiek na urodzenie gówniaka, dawniej tak było i nikt nie narzekał.
Dobra informacja jest taka, że są ginekolodzy którzy nie są dzbanami i przyjmą cię jeśli po prostu przyjdziesz z kimkolwiek kto przekroczył tę magiczną linię dorosłości. Prywatnie. Ale na NFZ też możesz spróbować, bo zanim się na wizytę doczekasz, to zdążysz skończyć szkołę, pójść na studia, założyć rodzinę i zostać kierownikiem w Biedronce.🏥 warto poszukać ginekologa, który nie jest chujem. Pomocne są tu opinie na Google i znanylekarz.pl oraz znajomi i rodzinka, jeśli mają jakiś rozum i godność człowieka i nie wylecą z durnymi tekstami.
Ale jeśli ginekolog już okaże się chujem, przestrzega klauzuli sumienia i innych gówien, w gabinecie leci radio Maryja, głosi durne komentarze na temat twojego życia seksualnego/braku dzieci/orientacji/whatever, traktuje cię jak gówno i masz ochotę mu zajebać ekranem od USG to po pierwsze, trzeba spierdalać, po drugie, odpowiednią opinię wysmarować, po trzecie, cyk, donosik na łamanie praw pacjenta.🏥 wizyta prywatnie kosztuje zwykle ok. 100-250 zł, w zależności od miasta, lokalizacji itd. Czyli tyle, co za każdą prywatną wizytę.
🏥 do ginekologa nie trzeba skierowania. Podobnie jak do psychiatry.
🏥 wielkich przygotowań do wizyty robić nie trzeba. Czasem mówi się o porządnym umyciu sromu i całej okolicy przed wizytą, aczkolwiek uważam, że jeśli nie jest się menelem z dworca i utrzymuje się po ludzku higienę, to ja nie widzę konieczności obywania dupy szamponem z fiołkami. Zwłaszcza, jeżeli problemem jest infekcja - czasem to zapach może wskazać, że jakieś paskudztwo się zadomowiło pomiędzy wargami sromowymi, więc pucowanie się zapachowymi chusteczkami 5 minut przed wizytą to nie jest najlepszy pomysł.
🏥 większym problemem jest nastawienie psychiczne. Niektórzy, chociaż już dawno po pierwszym ruchanku, za wszelką cenę nie pójdą do ginekologa, bo przecież obcy facet ich nie będzie macał. Przypominam, że ten facet macał i oglądał w swoim życiu już tyle cipsk, że każda kolejna to żadne ekscytujące przeżycie. I przypominam też, że ginekologami zostają również kobiety, jeśli komuś genitalia lekarza robią różnicę.
🏥 czego się spodziewać w gabinecie? Zależy z czym się przychodzi. Na pewno klasyczny wywiadzik, jak tam miesiączka, czy był seksik, co się dzieje. Pewnie będzie też USG, z tym że dziewicom robi się je przez brzuch, a jeśli zaliczyło się już penisa w waginie, to przez pochwę. Jak się już powszechnie kojarzy, czasem trzeba się też ukazać w pełni swojej okazałości na tym bajeranckim fotelu. Lekarz może też zrobić badanie piersi w celu sprawdzenia, czy nie ma żadnych brzydkich guzków. I dobrze jest się przygotować na badania hormonalne, czyli zlecenie zbadania krwi (ostrzegam, bo dużo osób źle znosi).
🏥 istnieją oczywiście ginekologowie dziecięcy, którzy powinni być bardziej delikatni i mieć odpowiednie podejście, choć to różnie bywa.
🏥 ginekolog to nie tylko lekarz od oglądania płodów na ekranie. BoliMnieWagina zachęca do regularnych wizyt i badanka wszystkich waginoobdarzonych.
CZYTASZ
Gabinet Ginekologiczny "U Jarosława"
PoesíaEdukacja seksualna dla opornych na podstawie autorskiego programu opracowanego przez profesor BoliMnieWagina