🌹 THERE IS NO WRONG WAY TO HAVE A BODY.
🌹 nurt ciałopozytywności (bodypositivity) zakłada, że ciało człowieka jest w porządku, takie jakie jest. Niemili ludzie, reklamy, filmy, przekazy kulturowe wmawiają nam, że wyglądamy chujowo i jesteśmy śmieciami, a to gówno prawda.
🌹 każde ciało jest w porządku. Z rozstępami, cellulitem, włosami na nogach, bez włosów na nogach, z tatuażami na plecach i bliznami na rękach, z piersiami w rozmiarze D i bez piersi, po trzech ciążach i cesarce, z bielactwem, z otyłością, z kolczykami w nosie i zielonym irokezem na głowie. Każdy może kochać siebie i pokazywać siebie.
🌹 nie, to nie jest żadna promocja otyłości. Pokazywanie zdjęć otyłych ludzi nie przyczyni się do wzrostu epidemii. Tak samo, jak, do chuja karmazyna, pokazywanie ludzi po chemioterapii nie przyczyni się do wzrostu zachorowań na raka.
Otyłość to nie jest skutek siedzenia w fotelu i wpierdalania skrzydełek w KFC. Owszem, siedzenie na dupie i te skrzydełka na pewno nie pomagają, ale otyłość tak nie działa. Przykro mi, jeśli właśnie wam zrujnowałam światopogląd, ale ta choroba wynika z wielu czynników, i zazwyczaj nie są one wpierdalaniem wszystkiego i lenistwem. Są chorobami tarczycy, cukrzycą, lekarstwami, skłonnościami genetycznymi, niewłaściwym odżywaniem się w dzieciństwie (to jest kurwa psi obowiązek rodziców, by zadbać o tę kwestię, nie wina dziecka), problemami psychicznymi.
Jeśli chcesz, to idź i powiedz w twarz otyłej osobie, że jest tłustym wielorybem i niech zdechnie, bo gorszy ludzkość, ale najpierw powiedz dziecku z rakiem, że wygląda, jakby spierdoliło z Auschwitz.
Ludzie otyli też mogą kochać siebie i kochać innych. Mogą mieć ruchańsko, dużo lepsze ruchańsko, niż ci piękni, młodzi i wybredni.🌹 zarówno golenie, jak i niegolenie nóg/pach/wąsów/cipki/penisa/głowy/czegokurwakolwiek jest okej. I gówno prawda, że włosy na nogach, pachach czy cipce są niehigieniczne. To są takie same włosy, jakie rosną na pustych łbach dzbanów wysuwających takie argumenty. Włosy są niehigieniczne wtedy, kiedy jesteś osiedlowym menelem i ostatnia twoja kąpiel miała miejsce w poprzednim stuleciu.
Zresztą nie bez powodu mamy włosy w określonych miejscach - te na głowie chronią przed słońcem, pod pachami mamy wrażliwe węzły chłonne, a włosy na cipce są barierą dla różnych mikroorganizmów i innych dziadów.🌹 nie komentujcie wyglądu innych osób. Gwarantuję, że każdy ma w domu pierdolone lustro. Dwa wyjątki: gdy chodzi o kosmetyczną rzecz, jaką można w chwilę poprawić (szminka na zębach, liść przyklejony na dupie) albo gdy i tak już na siebie drzecie ryja i napierdalacie na miecze świetlne.
🌹 jakiekolwiek wasze ciałko nie jest, możecie mieć udane ruchańsko. Nie musicie wyglądać jak fotoszopowani aktorzy porno.
🌹 inspirujące ciałopozytywne miejsca:
CZYTASZ
Gabinet Ginekologiczny "U Jarosława"
PoetryEdukacja seksualna dla opornych na podstawie autorskiego programu opracowanego przez profesor BoliMnieWagina