#Hastane#

89 8 6
                                    

"Ben şimdi Şifanın ailesine ne söyleyecem "dedi.

"Baba kaç yaşında kız niye bu kadar meraklandım anlamadım sanki görende ne sanacak "dedim bu telaşı boşaydı .

"Belki arkadaşlarıyla kutlama yapmaya gitmiştir"

"Anlamıyorsun oğlum ailesi ile arası iyi değil ve hiç arkadaşı yok ,ben ailesini alıp eve götürecem sende Şifanın evine git bak oradaysa beni arayıp haber ver ben bir kaç yere baktıracam inşallah yanlış bir şey yapmaz"

"Baba ne demek inşallah yanlış bir şey yapmaz ,sen ne saklıyorsun "dedim .

" Hadi biran önce git bak "dedi ve onun ailesinin yanına gitti .Aman bana ne ya nereye giderse gitsin saat zaten gecenin yarısı eve Alyanın yanına gitmem gerekiyor.

Eve geldiğimde Alya uyumamış beni beklemişti.Beni görünce boynuma atladı hemen .

"Nerede kaldın sevgilim " diye sordu.Şimdi söylesem mi acaba diye düşündüm denemekten zarar gelmezdi nede olsa .

"Bak sevgilim seninle konuşmak istediğim bir şey var ama sözümü hiç kesme ben konuşmayı bitirene kadar tamamı güzelim"dedim.

"Tamam aşkım seni dinliyorum "dedi.

"Şimdi dün babam beni şirkete çağırdı ve evlenmemi söyledi tabi ben başta itiraz ettim ama sonra benim hakkım olan her şeyi beni evlendireceği kıza devrettiğini söyledi ben de mecbur kabul ettim bugünde nişan vardı herşey çok hızlı geliştiği için sana şimdi söylemek zorunda kaldım "dedim ve tepki göstermesini bekledim hiç bir tepki vermedi sonra konuşmaya başladı.

"Söyledikleri ni tahmin etmiştim ama benden ayrılmayacaksan dimi" dedi .

"Ne demek senden ayrılmak tabii ki senden ayrılmayacak sadece babamın ona verdiklerini geri alana kadar idare edecez"dedim

"Peki bana beğendiğim pırlanta setini alırsan affederim belki seni"dedi güldüm

"Tamam "dedim. Biz sohbet etmeye devam ederken babam aradı önce meşgule attım sonra tekrar arayınca açmak zorunda kaldım.

"Ne yaptın Şifa evdemi "diye sordu hemen ben zaten onu unutmuştum gitmedim dersem babam ortalığı başıma yıkar en iyisi yalan söylemek.

"Gittim baba evdeydi başı ağrıyormuş oyüzden hemen eve gitmiş uyumaya "dedim .

"Oh tamam o zaman iyi geceler oğlum "dedi.Saat çok geç olduğu için hemen uyudum.

Sabah gözlerimi telefon sesiyle açtım kim sabahın köründe bu kadar ısrarla arıyor diye telefona baktım arayan Şifaydı bu kız kafayı yemiş olmalı bu saatte bu kadar ısrarla arıyor. Telefonu sessize alıp tekrar uyumaya başladım aradan beş dakika geçmesine rağmen hala arama devam ediyordu.En son dayanamayıp açtım.

"Ne var"

"Pardon kiminle görüşüyorum "dedi bir adam ne oldu da bu kızın telefonundan başka biri arıyor.

"Ben Zeyd siz kimsiniz bu telefonun sahibi nerde neden siz aradınız beni"

Bakın beyfendi ben telefonun sahibini tanımıyorum sabah geldiğimde mezarlıkta baygındı başta uyandırmaya çalıştım ama bayan uyanmayınca ben de ambulansı aradım sonrada en son görüşme yaptığı numarayı yani sizi aradım " dedi adam.

"Tamam hangi hastahane" diye sordum aslında gitmek istemiyorum ama babam böyle birşeyın olduğunu duysa  kafamı ütüler o yüzden gitmek zorundayim.

Hastaneye geldiğimde ilk önce oda numarasini öğrendim, sonra doktorunun yanına gittiğim de zaten doktoru Şifa hakkında başka bir adama bilgi veriyordu.

Bende kimseye gorunmede orayı terk ettim sonuçta durumu  iyiydi. Ama aklıma takılan şey bu kızın neden sabahın köründe mezarlıkta olmasiydi.

Eve geldiğim de Arya uyumaya devam ediyordu bende sesizce yanına kıvrıldim.

Herşey olacağına varır.

Bazen her şey üst üste gelir.

Şifa içinde hayat öyle olacak  olaylar yeni başladı


Oy ve yorumlarinizi bekliyorum      

* basmayi unutmayın...

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Apr 09, 2019 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

ŞİFAM Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin