Aslan beyin odasına vardığımda kapıyı çalıp içeri girdim
"Gel kızım geç otur.Yarınki davette Zeyd'e beraber gelineceksin o seni yarın evinden alacak kızım "dedi
"Ben kendim gidebilirim buna gerek yok "dedim o sırada Zeyd'de sesiz bir şekilde bizi dinliyor du Aslan beyin son zamanlarda hiç anlamıyorum neden böyle davranıyor kesin bir şeyler olacak çünkü benden bişeyler saklıyor bunu hissediyorum ama ne olduğunu çözemedim bir türlü.
"Kızım ne söylediysem o ,salona beraber girin ayrıca elbisen akşam elinde olacak sakın geç kalmayın "dedi ve konuşmayı bitirdi. Elbiseme bile o karar vermiş ya inanamıyorum benim için önemli bir davet değil zaten davetlerinde seven biri değilim gereksiz gösterilme kalabalık herkes o davetlere giderken maskesini takıp gidiyor sahte yüzler ve sahte insanlar. Düşünmeyi bırakıp odadan çıkacakken Zeyd ;
"Akşam yedide hazır ol seni bekliyemem "dedi sanki ben gel al diyorum keşke bir şey olsa da yarın ki davete katılmasam içimde çok kötü hisler var ve ben ne zaman böyle hissetsem kötü birşeyler oluyor. Artık herşey hayırlısını dilemekten başka çarem yok. Onun aşağılayıcı bakışlarından kurtulmak için odadan çıkmak için kapıya yönlendim ,tam çıkacakken yine onun sesini duydum.
"Ne yaptıysan artık babam seni benden üstün tutuyor imza yetkisini bile sana vermiş ama ben babamın sana verdiklerini hepsini senden alacam hem de misliyle ,babamı kandırdığını gibi beni kaldıramazsın. "Dedi onun bu söylediklerine arkam dönük bir şekilde sadece dinledim bir şey söylemedim. Doğruları bilmiyor ve beni tanımıyor böyle düşünmesi normal o konuşmaya devam ederken ben odadan çıktım onun boş konuşmalarını dinleyecek vaktim yok
Her sabah gibi bu sabahta erken kalkıp şirkete gittim bugün çok yoğun olacağım için okula gitmeyecektim.
Geldiğimde kimse yoktu. Ben de önce Aslan beyin odasında alamam gereken evrakları alıp odama geçecektim ,o sırada Aslan beyi gördüm bu saatte burada olmaz niye geldi acaba .Bir sorun mu var diye sormaya yanına gittim hararetli bir şekilde telefonla konuşuyordu ben yanına gidince telefon konuşmasını yarıda bırakıp benim le konuştu.
"Kızım bu saatte ne işin var burda git eve dinlen ve hazırlan akşam davette yorgun bir Şifa istemiyorum "dedi
"Bu davet niye bu kadar önemli "diye sordum direk aslında sormayacaktım ama içimde ki sıkıntı ve Aslan beyin bu ilgisi beni korkutuyor en son böyle içimde sıkıntı olduğun da bu hayatta en çok sevdiğim adamı kaybettim. Onu toprağa gömdüklerinde bende kendi kalbimi onunla beraber toprağa gömdüm.
Soruma cevap vermedi.
"Hadi kızım eve git dinlen bugün izinlisin ayrıca burayı düşünme ben bütün gün burada olacam akşam ki davette de geç kalmayın sakın "dedi ve beni arkasında bırakıp gitti. Öylece orada kaldım düşündüm Aslan beyin bugüne kadar bana yaptığı iyilikleri düşündüm beni öz kızı gibi hep sevdi korudu kolladı kimse yanımda yokken o vardı belki o olmasaydı ben bugün hayatta olmayakcaktım. Bu yüzden bugün her şeyi onun istediği gibi yapacaktım. O mutlu olmayı hak ediyor.
Şirketten geri eve geldim. Akşam eve dönerken Aslan beyin bana gönderdiği elbiseyi açtım baktım. Elbise gerçekten çok güzeli ama bana göre değildi veya bu davete göre değildi daha çok nişan elbisesine benziyor du bu yüzden giymek istemiyorum.
Saatte baktığımda saat 5 geliyordu elbiseye tekrar baktım bunu giyersem Kuaföre gitmem gerekecekti bu yüzden elbiseyi ve arabamın anahtarını alıp kuaföre geldim.
Aynada kendime baktığımda ne kadar değiştiğimi gördüm sadece hafif bir makyaj bile insanı ne kadar değiştiriyor. Aslında uzun zamandır renkli bir şeyler giymemiştim hep siyah giyiniyordum o öldüğünden beri. O ölünce her şey değişti artık hiç bir şeyin anlamı yok herşey değişti benim için bir ölüden farkım yok ama bugünümde şükürler olsun diyorum bu dünyada olmasa bile inşallah ahirette beraber olacaz.
Eve geldiğimde üzerimdeki abiye şeklindeki elbiseye uygun bir ayakkabı buldum ve oturup Zeyd i bekleme başladım saat nerede ise yediye geliyordu
Saat tam yedide telefonum çaldı arama baktığımda yabancı numaraydı. Aramayı meşgule atıp dışarı çıktım muhtemelen arayan Zeydi .söylediği gibi saat tam yedide kapımın önünde olmuştu bende onu bekletmeden arabasının arka koltuğuna geçtim kısık bir sesle söyleniyordu sadece anladığım onun benimle bu davette katılmak istemediğiydi. Birden ;
" Neden öne oturmadın bir sana şöfürlük yapmadığım kalmıştı gel hemen öne otur"dedi sinirli bir şekilde. Cevap vermedim ben cevap vermeyip yerimde oturunca daha çok sinirlendi ve arkasın dönüp bir şeyler söyleyecekken dondu kaldı muhtemelen bendeki değişikliği fark etti. Tekrar önüne dönüp yola devam etti.
Sesiz geçen bir saatlik yolun sonunda varabildik davetin olacağı yere, davet başlamıştı ve biz trafik yüzünden geç kalmıştık tabi bide on dk yolu Zeydin yanlış sapağa sapması yüzünden bir saat uzaması var.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ŞİFAM
Storie d'amoreÖldüğünü sandığı sevdiginin arkasında yıllarca yas tutan genç bir kızın hikayesi. Bakalım Şifay'ı neler bekliyor