❤️3.kapitola❤️

2K 101 1
                                    

Jakmile jsem zavřel dveře, zacpal jsem si uši. Když jsem došel na kraj chodby, sedl jsem si za roh a tam se rozbrečel. Nevěděl jsem, co mám dělat. Už už jsem chtěl zajít do koupelny a pořezat se, když jsem uviděl někoho, jak stojí na balkóně. Měl menší postavu a opíral se o skleněné dveře balkónu. Měsíc mu svítil do obličeje. Měl nápadně velké rty a oranžové vlasy. Byl to Jimin a kouřil. Zašel jsem za ním. Když už jsem stál před ním, sklopil jsem hlavu. Nemohl jsem se mu podívat do očí. Měl jsem zaslzené oči. "Nekuř" Zmohl jsem se na jedno jediné slovo. Nečekal jsem, že bude kouřit. Řekl bych to víc do sebe, než do něj. Podíval se na mě. Nejspíš si mě doteď nevšiml. Nabídl mi svou polospálenou cigaretu. Natáhl jsem si. Fuj! Zadržel jsem zakašlání. Jimin odklepal odpalek dolů z balkónu. Potom si natáhl. Odstrčil jsem mu ruku. "Nekuř" Zopakoval jsem. Odložil cigaretu. Dal mi ruku kolem ramen. "Lidi při líbání nemají rádi pusu smrdící kouřem" zašeptal a podíval se na mě. Přitiskl mě ke sklu. Zčervenal jsem, doufal jsem, že to v té tmě nebude vidět. Přinutil mě podívat se mu do očí. Přitiskl se ke mě blíž. Potom se naše nosy setkaly. Sklonil jsem hlavu a usmál se. Přitiskl se ještě blíž. Potom mi dal pusu na čelo. Málem jsem se roztekl. Něco jsem cítil v kalhotách... Jimin mě najednou obejmul a potom odešel. Zůstal jsem tam stát dlouho do noci. Nechtěl jsem odejít z toho nádherného místa.

My mysterious Boy (YOONMIN)Kde žijí příběhy. Začni objevovat