❤️4.kapitola❤️

1.9K 91 0
                                    

V neděli jsme se měli v 10:00 sejít ve studiu na nějakou schůzku. Když jsem se vzbudil, Jin už v pokoji nebyl. Uslyšel jsem zaklepání. Než jsem stihl něco říct, skočil mi do postele Hoseok. "Dobré ráno hyung, jak ses vyspal?" Se smíchem jsem ho odstrčil, ale on se ke mě zase připlácnul a dal mi pusu na tvář. "Nech mě!" Zařval jsem. Zvedl se, podíval se na mě a mrknul na mě. Potom odešel. Zvednul jsem se a šel se převléknout. Když jsem vyšel z pokoje, někdo mi dal ruku kolem ramen. Poznal jsem ho jen podle doteku. Ihned jsem zabořil oči do země. Sklonil hlavu a snažil se mi podívat do očí. Ale byl vyšší (sorry Yoongi 😘), takže se mu to moc nepovedlo. Musel jsem se usmát. Pořád se na mě díval. Stále jsem měl hlavu skloněnou, ale podíval jsem se na něj. Měl zúžené rty, jako by mi chtěl dát pusu a naše oči se střetly. Ihned jsem zčervenal a s úsměvem zabořil oči do země. V tu chvíli Jimin spokojeně zvedl hlavu. Toho chtěl nejspíš docílit. Když jsme vešli do studia podívali se na nás Taehyung a Jungkook a začali se smát a tleskat. Hned jsem se od Jimina odtáhl a šel si sednout mezi Hoseoka a Jina. Ale narazil jsem na něčí ruku. Za Jinem jí měl položenou Namjoon. Dal jsem si ruce na oči a zaječel jsem "A aaaaaaa" a potom jsem se zasmál. Bože, to je prostě pár. Namjoon se na mě jenom podíval a potom se obrátil zpátky na ostatní. Když zkontroloval, že jsou tu všichni, zvednu se a stoupnul si doprostřed kruhu. "Takže když už jsme tady všichni, tak vám řeknu, o co jde. 1. Musíme nazpívat novou písničku a za 2. Jsem dostal nákazáno, že bychom se měli pořádně stmelit." Moc jsem to nepochopil. Řekl bych, že jsme stmelení dost. Ale když jsem se podíval na Jimina a Hoseoka tak jsem si řekl, že je to celkem dobrý nápad. Když si Namjoon odcházel pro papíry, ještě se otočil na Taehyung a Jungkooka. Když se vrátil, rozdal nám papíry s textem a řekl "Přečteme si to dneska ještě dohromady a pak půjdeme na oběd." A tak jsme si texty vzájemně přečetli. Po obědě jsme se vrátili a Namjoon se nás zeptal "Na obědě za mnou přišel manažer a ptal se mě, jesli bychom nechtěli na tý písničce něco změnit? Chcete?" "Nechceme si nejdřív pustit tu melodii a pak si to znova přečíst?" zeptal jsem se. Když můj návrh všichni schválili, poslechli jsme si hudbu a znovu si to přečetli. Potom si Namjoon vzal zápisník a ptal se nás. Za sebou jsem ucítil něčí dech.

Jenom upozorňuji, že v pondělí a v úterý kapitoly nebudou vycházet. Vaše Hanička ✌️

My mysterious Boy (YOONMIN)Kde žijí příběhy. Začni objevovat