Sambung ba tusun ke 9SINU TUDAH ATI MILA NGENANG ANAK TI BEDAU NEMU UTAI..MILA MINA BESAMPI AJA NGAGAI PETARA NGAMBI KE DIRI ULIH PANJAI BEGULAI ENGGAU ANAK IYA BA MENUA PIA KO JAKU ATI MILA BESAMPI KEDIRI DUDUK BA MEJA DAPUR...AI MATA MILA BEKEBERAI BETERUTUK LABUH BA KUYUK... MILA ALU ANGKAT, MEDA AI ANGAT KE TINGAL KE IYA TADI, BARU GESAK.. MILA ALU NGAGA AI KUPI KENA NGIRUP LEMAI. UDAH MILA BEGAGA KE AI KOPI..DIA MILA NGADU KE AI ANGAT DI kena anak iya Jenniesia mandi...Mila meri anak iya Mandi...Maya meri Jenniesia mandi,dia Mila meda mua anak iya enyau berasai sinu.. Kasih meh nuan anak..Pia ko ati Mila Bejaku Kediri... Laban Mila ngenang diri enda panjai begulai enggau anak laki iya ba menua... Udah Mila tembuk meri Jenniesia Mandi.. Mila alu mai Anak iya Jenniesia pulai alu digarik Mila... Udah Mila ngarik Jenniesia.. Mila pan alu ngasuh laki iya Jovi ngemata ke Jenniesia,laban Mila ka berapi enggau manduk lauk.. Mila alu bebela ke kelauk..enggau semua utai ba dapur..udah tembuk berapi,Mila alu ka masuh gari alu ka mandi.. Mila selemai lemai nya maduh gari,udah tembuk bebasuh gari, Mila alu mandi..
Udah tembuk mandi Mila begarik..baru Mila mansang ke dapur bsru berenah makai.. Udah tembuk berenah..Mila ngangau ke bala entua enggau laki iya makai.. Ninga Mila ngangau sida jovi enggu indai iya angkat ke dapur.. Dia sida sebilik sama bela makai seretai..
Maya sida ke makai,apai Jovi nyebut babi iya ba kebun din enda di jeguk diberi makai saritu ..Kasih tudah bala babi pia koiya ngenang babi iya Ba kebun.. Jovi alu nyaut apai iya, Nadai babi alu mati enda makai sari, pia ko jovi bejaku nyaut apai iya....kasih ke bala babi, sida enda makai aaa...ko apai jovi bejaku.. Indai jovi alu nanya apai jovi ga... Nama babi nya ila enda di bunuh gawai tu ila, siku enggau kitai empu...siku bunuh ke jual,pia ko indai jovi madah ke apai jovi..,Apai jovi nyaut: Eahhh...nadai enggau kitai ngemayuh nya...,Alu jampat jovi nyaut apai ya..... Nadai nemu myuh aku babi siku engg/au kitai nya apai.... Gawai taun tu...igat pulai ngemai indu.. Orang ka beterang..ko aa..apai, lalu terus pulai enda pulai Semenanjung agi, Badu gawa din agi ko arr, apai..pia ko jovi nimbal jaku apai iya nya tadi....Apai Jovi nyaut: Ni ko igat nya Dom...enggai kiruh ke sida agi aku...berapa taun diau. Menua orang..Anang ka ngirum belanja, berita nadai iya ngirum..diatu nyepi diri merinsa ngidup ke diri, baru ka pulai ke menua..kitai ditu nadai meh kerja, Bekebun lada, bumai.. Agi bisi duit ke belanja...sida puluh taun menua orang, agi madah diri suntuk belama.. Diatu aku enda kiruh ke sida bukai.. Ari sida ka meda pendiau kitai merinsa...pulai ga sida ngundang kami duai indai nuan dom...sida enggai meda kitai sebilik merinsa..ni ko sida iya meh, ngatur pengidup sida empu..
Jovi alu nimbal baru jaku Apai iya nya tadi... Apai... Enti Igat mai bini iya pulai.. Aku ngira ka kediri ila apai..Laban aku bisi anak..ni nemu..pagila lusa bisi baru ga bini aku tubuh..enyau mayuh bala aku ila...sebulan dua bulan..setaun dua taun..nadai kitai tau begulai magang..Iga meh enggau nuan sebilik ila apiai..pia ko jovi madah ba apai enggau indai iya ke benong ka ngetu makai... Apai jovi nyaut baru jaku jovi ke tadi...Dom..ti nitih ke aku, seduai endu sigi enda dasuh aku ke diri..Seduai ngibun kami indai nuan ba bilik tu...Orang bukai aku enggau indai nuan sigi enda ngaku dibun sida iya, laban aku nemu sida enda begulai enggau aku..
##saut jovi## Aku meh kediri apai..Igat sebilik ngibun seduai indai gak apai...Agi apai enggau indai ke agi idup tu...agi meh kitai ulih begulai...diatu Kami duai laki bini mupuk bgadai meh ngidup ke diri dulu..
#Saut Apai Jovi baru## Nadai ko enggau Meh anak ti seduai keran ka kediri... Ni barang ko seduai meh...Aku pan enda ulih nagang seduai ka kediri...pia ko apai jovi nyebut ba mua seduai iya jovi enggau bini jovi... Udah apai iya bejaku munyi nya..apai jovi alu angkat masuh jari, baru badu makai.. Indai jovi alu ngambi pinggai seduai iya mdlaki bini.. Jovi enggau bini iya Mila agi makai, udah nya baru Mila nyebut ba laki iya jovi...#Jaku Mila## Apai endu...nama ngelama tu nuan nadai kala mesu madah ke aku,ka mai kami duai menyanak kediri... Nama mimpi nuan apai endu.. Mila nanya lagi iya Jovi...dia jovi lalu nyaut...
###saut Jovi##
Indai Endu... Aku nadai mimpi...nadai semua utai ka ngeregau nucuk ngacuk ati aku ka mai nuan kediri berumh ari sida apai enggau indaiNyamai ga tua indai endu kediri..Agi pan bala madik aku agi mayuh enggau, ngibun apai enggau indai...Agi pan tua bisi anak...sebulan dua bulan, agi ka meh orang meda anak tua manchal..lelama ila nadai meh kitai nemu...begulai bebala mayuh.. Nyamai agi tua ke diri, ari ke tua makai..ke enda makai..nadai sapa orang nemu..pia ko saut Jovi ngagai bini iya tadi... Ninga Jovi munyi nya, dia Bini Jovi, Mila tadi..nadai mayuh jaku agi... Mila nitih ke penemu Laki iya Jovi Aja... Nang sigi indu nadai mayuh jaku.. Udah tembuk makai, Jovi angkat..Mila ngumpul pinggai mangkuk sida sebilik udah tembuk makai, Mila alu terus masuh pinggai mangkuk..udah tembuk Mila besapu ke dapur,udah nya baru Mila nuci dapur ke baru udah endur iya bepanduk ke lauk tadi..Baru Mila ngelap mija makai, udah Mila nyapu bilik dapur laban mayuh leka asi ke udah endur sida makai tadi.. Udah tembuk gawa ba dapur, baru Mila mandi..maya ke mandi Mila berunsut ke tubuh iya, kepuas ke berunsut.. Dia Mila meda tubuh iya bisi nyelaie.. Nama utai tu pia ko Mila bejaku dalam ati...Bebaka tisik utai.. Dicukil tudah Mila nama tisik ikan tu tau gai tubuh,pia ko Mila..
Sambung ba tusun ke 10