🌹Vicdan 🌹

40 1 4
                                    

Odadan çıkmak için hazırlandığımızda, Uzay kapının arasından kafasını çıkardı ve etrafa baktı."temiz hadi gidelim."dedi, hepimiz koridora çıktık merve ve berk koridorun sol tarafına gitti bizde sağ. Yangın merdivenine girdik ve en üst kata çıktık. Uzay gine kapının arasından koridora baktı ve ilerlemeye devam etti. Kantine vardığımızda" mutfakta depo gibi bi yerde hadi gidelim. "dedi kafamı salladım ve mutfağın arkasına geçtik. En kenarda koliler vardı uzay benden önce davrandı ve kolileri yanına gidip birini açtı. İçinde oldukca fazla yemek vardı. İlk kucağına almayı denedi ama alamayavağı kadar ağır olunca yere geri bıraktı." çantaları dolduralım sonrada. Kutuyu alır gideriz "dedim. Kafasını salladı ve çantalarımızı çıkarıp doldura bildiğimiz kadar yemeği çantalarımıza aktardık. Çantalar dolunca sırtımıza aldık ve kutuyu elime aldım. Uzay da o sırada demir bi boru bulmuştu." hadi gidelim."dedi ve kapıya yöneldi daha sonra kapıyı geçmem için tuttu. Koridora çıktığımızda hızlı adımlarla ilerledik. İlerlemeye devam ederken Uzay durdu, bi kapıya bakıyordu." noldu "diye sordum Merakla." burası hasta odası gibi biyer yani hemşire odası girelim ve bi kaç ilaç alalım."dedi tamam haklıydı ama içimde kötü bir his vardı. Odaya girdiğimizde ben kenarda durdum ve o birkaç ilaç bakılmaya başladı, aldığında" hadi gidelim yeterli." dedi ve kapıya yöneldi tam arkasından gidiyordum ki kapının arasından baktığı anda kafasını hızlıca içeri soktu, gözleri büyümüş terlemeye başlamıştı. "n-noldu" diye sordum korkuyla." onlar burdalar ve çok fazlalar. "diye cevap verdi. Gerilip kalktı kalmıştım, sanki damarlarımdaki kan doğmuştu bir anda."Napıcaz?"dedim korkuyla" bekliyoruz. Dedi ve kenara geçip oturdu,kafasını evlerinin arasına aldı ve saçlarını karıştırmaya başladı. Ben de kapının üstündeki camdan koridoru incelemeye başladım. Koridorun sonunda 15 kişi hareketsiz duruyordu, vücutlarından su damlıyordu.koridorun diyer tarafında ise bi yangın alarmı var başka ne olabilirdi diye düşünürken koridorda. Bir çocuk gördüm oldukca küçük bi çocuktu ama delilerden değildi. Çocuk korkudan titriyor hareketsiz duruyordu. "uzay bi çocuk var koridorda bi çocuk var normal bi çocuk." dedim telaşla. Ayağa kalktı ve yanım geldi camdan baktı ve"yapabileceğimiz bişiy yok çıkarsak ölürüz." dedi soğuk kanlılıkla. "ne saçmalıyorsun sen onu orda bırakamayız, o bi çocuk" diye yükseldim ve kapıyı açıp beni tutmasına izinvermeden hızlıca revirden çıktımkapıyı kapattığımda deliler arkasını dönmüş bana bakıyordu. Camdan da uzay, koşarak çocuğu belinden kavramın ve yangın alarmını basıp kantine doğru koştum nereye gidiyorum bilmiyorum ama gidiyordum kanımdaki adrenalin tavan yapmıştı. Okulda alarm sesi duyulurken bi kenara geçip saklandım. Deliler yoktu, zilin sesine doğru gitmiş olmalılardı. Çocuk boynuma sarılmış ağlıyordu."şşt geçti, güvendesin" diye sakinleştirmeye çalışsam da çocuk hayla hıçkıra hıçkıra ağlıyordu. Onu kulağımdan indirdim ve "ismin ne senin?"diye bi soru attım." C-can " dedi burnunu çekip gözündeki yaşları elimle silip. "peki can ben de irem , senden anlamamanı istiyorum güçlü kalmalıyım tamam mı, şimdi ailen nerde?" sorum karşısında , "annem beni bi dolap a bıraktı , gelicem bekle burda çıkma sakın dedi, ben de tamam dedim." dedi ve sustu. "peki ne zaman dır oradasın" diye sordum gine. "1 gündür annem gelmedi , bende acıktığım için dolaptan çıktım."dedi oh tanrıya şükür bişeyi yoktu." tamam anneni bulucaz ama sen oldukca açsın, tuvaletin varmı? "dediğimde yanakları kızardı daha sonra başını salladı." tamam kaç yaşındasın.?" "ben 5 yaşındayım" dedi sanırım onun tuvaletini yaptıramazdım. "o zaman biraz dayan seni güvenli bi yere götürecek ama ses çıkarmak yok anlaştıkmı?"kafasını sağladı ve onu kucağıma alıp koridora çıktım. Tam ilerlerken uzaya bir anda karşıma çıktı." İrem iyimisin,nasıl böyle düşüncesiz davranırsın? "dedi kaşlarımı çatıp on baktım" git işine "dedim sinirle."tamam özür dilerim gerçekten"dedi onu duymamazlıktan gelirken odaya varmıştır bile.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Feb 22, 2020 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Ölümcül YağmurHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin