bij aankomst zag hij hoe het huis eruit zag. het was te wit voor zijn doen.het had ook geen verdiepingen. hij liep door het huis. toen hij zijn kamer zag vond hij het best wel groot voor zijn doen. snel liep hij naar de verhuiswagen en haalde al zijn dozen eruit. een voor een zette hij ze in zijn kamer en pakte ze uit. de meubels stonden eral dat was wel erg handig. hij maakte zijn 2persoons bed op en ging erop zitten. twijfelend zat hij te denken of dit wel een goed idee was. maar wat er gebeurde op zijn vorige school had hij dit wel verdient. hij stond op en richtte zijn kamer in zoals hij het wilde. buiten zijn kamer hoorde hij geblaf, het was zijn puppie des. hij deed de deur open en keek hoe des naar binnen liep. hij liep naar 1 van de dozen en haalde de mand van des eruit en legde hem naast zijn bed. hij pakte zijn laptop uit zijn tas en zette hem op zijn bed. hij zette de laptop aan en ging naar youtube.... op zoek naar muziek voor het decoreren van zijn kamer. hij zette Asking Alexandria op en pakte al zijn posters uit zijn tas en plakte ze op.
snel bedacht hij dat hij nog 10 blikken monster energie in zijn tas had. snel haalde hij ze eruit en zette ze in zijn kleine koelkastje die naast zijn bed stond. het was al laat en sky besloot dat het maar tijd was om te gaan slapen... alleen kon hij niet slapen. hij keek wie er online was op skype... niemand. zuchtende klapte hij zijn laptop dicht en legde hem op de nachtkastje.
meer komt er nog aan....