wat gebeurde er?

38 1 0
                                    

*emery's pov*

mhm hij heet skyler dus, maar wat is er met hem. hij trekt langzaam wit en zakt in elkaar. ik moet maar snel gaan onderhandelen. 

~~~~~~~~~~~~~~

snel belde emery de ambulance. en hij lag daar maar bloeddend tot hij overlijd.

"omg neeeee...." hoorde emery achter zich.

gabi was hem blijkbaar gevolgd en keek verschrikt naar emery.

"w...wat is er gebeurd?" vroeg ze.

"h..hij, w..we zaten te praten e..en hij zakte in elkaar."zei hij stotterend

"en jij stelpt het bloedde niet eens" zei ze vel.

ze rende naar sky en scheurde een deel van haar shirt kapot om het bloed te stelpen.

snel rende emery weg met tranen in z'n ogen.

Aiden rende langs emery voorbij en zag gabi bij sky zitten.

"g...gaat hij het redden?" vroeg hij

"ik weet het niet zo te zien heeft hij wel veel bloed verloren." zei ze.

haastig kwam de ambulance eraan en laadde sky in de auto.

*uren vlogen voorbij in het ziekenhuis*

 ~beep beep~ de machine maakte altijd die geluid. ~deep deep~

Aiden zat met tranen aan sky's bed hopend dat hij het ging redden.

"please sky ik heb je nodig, ik wil je nog lang niet kwijt." zei hij.

gabi liep de kamer in met eten voor Aiden. "Aiden je moet wat eten, je zit al uren bij sky, wie weet hoelang je niet hebt gegeten."zei ze.

"Als sky wakker word eet ik pas, het is gewoon dat hij veel voor me betekend. ik kan niet eten voordat ik weet dat sky het red." zei hij.

Mr Johnson kwam binnen om te kijken hoe het ging.

"hoe gaat het met hem?" vroeg Aiden.  "nou het was kantje boord maar ik denk dat hij het red, als..." zei Mr Johnson.

"als?..." zei Aiden.

"als hij er echt voor wilt vechten. zo te zien had hij geen reden om te vechten voor zijn leven." zei Mr Johnson.

hij liep naar de gang en keek nog even om. "ik hoop wel dat hij gaat vechten, zo te zien hou je echt van hem, laat het hem weten." zei hij en liep naar buiten.

"s...sky ik weet niet hoe ik dit moet zeggen maar..." zei hij verlegen. "ik wil dat je weet dat ik van je hou, en ik wil bij je zijn."

hij stond op met tranen in zijn ogen en liep naar de gang en ging zitten tegen de muur.

"vecht alsjeblieft." fluisterde hij zacht en legde zijn handen op zijn gezicht en snikte.

* in de tussentijd in de kamer van sky*

"s..sky please doe het voor Aiden. ik weet zeker dat hij heel veel voor je voelt. vecht voor jezelf en voor hem." zei gabi en liep naar Aiden.

~deep deep deep~

langzaam deed hij zijn ogen open en keek om zich heen.

"waar ben ik?" dacht hij.

hij probeerde op te staan naar zijn lichaam was zwak. alle muren waren wit en er liep een draad van hem naar een monitor.

hij werd gedwongen om in bed te liggen. maar hij wou er zo graag uit.

hij tilde zijn armen op en haalde de beademing van zijn mond.

de beademings monitor ging tekeer. gabi rende de kamer binnen met aiden achter zich aan.

"h...hey jongens." zei hij zwakjes.

"omg sky!" zei gabi en rende naar hem toe.

aiden bedekte zijn gezicht en zuchtte opgelucht.

~wordt vervolgd~

Darkest SecretsWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu