vervolg van spijt...

30 0 0
                                    

moeizaam liep hij weer terug naar zijn kamer.

zijn sokken kon hij nergens meer vinden. "waar zijn nou me sokken!!!" riep hij. Door  de woonkamer hoorde hij zijn moeder schreeuwen "kijk eens onder je bed of misschien zijn ze in de was. je moet nog veel dozen uitpakken weet je nog!." riep ze.

zuchtend liep hij naar zijn bed een keek onder zijn bed. "eindelijk." zuchtte hij met opluchting. snel trok hij zijn sokken aan en deed zijn gympen aan.

hij rende de deur uit met zijn rugtas en longboard en ging naar school.

"shit ben me eten vergeten te maken. ach ja 1 keer vergeten kan toch geen kwaad." zei hij tegen zichzelf.

* btw voor de mensen ie het nog niet weten sky heeft al meerdere keren niet gegeten*

hij kwam aan op school maar alle leerlingen waren al naar hun klas gegaan. hij gooide zijn longboard in zn kluis en haaste zich naar de les.

de leraar was al begonnen met de les toen sky naar binnen stormde.

"nou daar heb je hem ook weer hoor, volgende keer wel een brief mee nemen hé?". zei de leraar sarcastisch

zuchtend liep hij naar een tafel die achterin helemaal alleen stond. iedere leerling in zijn klas lachtte hem uit en gooide propjes papier naar hem toen.

hij gooide zijn tas op de tafel en ging zitten. "you fucking faggot!! waarom ga je niet naar waar je vandaan komt!!". schreeuwde 1 van de leerlingen.

hij pakte een notitie blok uit zn tas en een potlood en ging tekenen.

* 30 minuten later BEL GAAT* "okee mensen vergeet niet morgen zijn jullie vrij maar zorg er wel voor dat jullie je huiswerk maakt." zei de leraar.

"sky... SKY...!". zei gabi en schudde aan zijn arm. "wat ik zit in de les". zei hij in de war.

"m..maar de bel is al geweest we hebben pauze." zei ze vol overtuiging.

"oh okee ik kom er zo aan."zei hij en stond op en pakte alles in.

zonder iets te zeggen liepen ze naar de aula. 

Darkest SecretsWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu